Hej guys and girls :-) |
Ja, man kan få et link på mit website (Pt. DR 46 - Going up ;)) via et længere indlæg - Selvfølgelig mod betaling.
Hvis man afholder en konkurrence, kan man få gratis trafik oven i købet ;)
Hej guys and girls :-) |
Man kan også få niche-relevante links fra udenlandske sider mod et godt gæste indlæg. Eks. kunne man søge på site:.com write for us + "niche" eks. hvis min niche er slik så kunne jeg skrive følgende på Google. site:.com write for us + candy, submit content + candy, submit news + candy, blog for us + candy, osv....
|
Har du nogle gode idéer til hvordan jeg vil kunne få gode danske relevante links til mit site? :) |
Du kunne lave konkurrencer i samarbejde med folk der blogger. Få dem til at skrive et indlæg om det og wupti :-) |
Hej Andreas. |
Hej Katrine, Har du eventuelt et direkte link? :) En hurtig søgning på Google gav nemlig umiddelbart ikke noget? Vh, |
Efter en del søgen rundtomkring fandt jeg csr-maerket.dk. Tror det er den der er tale om her. Men det er vist ikke meget der er gjort ud af SEO hvis den ikke engang kan findes ved at søge på "CSR-Mærket" |
Det er helt nyt. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media