Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har et nystartet firma med hjemmesiden www.bruhn3d.dk hvor jeg tilbyder lidt forskellige produkter.

Jeg har imidlertid lidt svært ved at fastsætte min pris, da jeg er selvlært, og ikke kender branchen så godt endnu. Er der nogle der vil hjælpe mig til at vurdere hvor mine produkter prismæssigt skal ligge? Jeg synes selv det er nogle fine billeder, se galleri og giv mig nogle ideer så jeg ikke sælger mig selv for billigt. 

Mine produkter er 3D visualiseringer som animeret DVD hvor folk fx. kan få en rundtur i deres nye hus. 3D billeder, eller en hjemmeside der rummer det hele som en slags salgsopstilling. (se produkter)

Jeg har allerede tegnet for et par firmaer (se referencer) som var vilde med produktet, og især den lille regning.

se evt. billed her:

billede af 3D tegnet hus med et tværsnit.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:54

hvilket program har du brugt til at lave de billeder ?!... for det ser sgu meget godt ud...

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:01

Jeg har pro-versionen af "sketchup 6.4.120" det er et fint program at arbejde i.. har du nogen ide om priser i branchen??

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:33

Hej Torben

Hvis du lægger din timepris mellem 400 og 600 kr.,
så vil du ikke være helt galt på den. 

Dog vil du have stor konkurrence i forhold til dem,
der laver fotorealistiske tegninger. 

Mvh Ronni 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:36

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en pris-ide fra den branche... men med gode referencer, så ligger du jo på en ret god timeløn, især fordi det er konsulentbistand... jeg tør ikke give et bud, men det burde være over 1.000 i timen anyway...

du kan jo tilbyde en service som en entreprenør normalt ville skulle ansætte en person til, og det har en mindre entreprenør måske ikke altid råd (og arbejde nok til) til at hyre....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)