Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsskadeforsikring til IVS - 3 ejere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Backpackerlife Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'ere! Smile

Efter vi har stiftet vores IVS er vi kommet i tvivl ift. forsikringer i vores IVS selskab.

Vi er ærlig talt totalt ligeglade med forsikringen og skal bare have vores omkostninger så lave som overhovedet muligt.

Vores IVS er stiftet med 3 gange 1,- krone og vi har hver en 33,33% anpart i virksomheden, så vi er 3 ejere. Vi har ikke holdingselskaber.

Vi har søgt nettet fuldstændig tyndt og er kommet frem til;

* Er det korrekt man SKAL have en arbejdsskadeforsikring? Også selvom vi slet ikke allokere arbejdstimer?

* Hvis det er korrekt - har i et helt konkret bud på hvor det er billigst at få sådan en forsikring?

Jeg håber i kan hjælpe - mange af de artikler jeg har kunnet finde datere sig tilbage til 2014 og 2015.

De bedste hilsner Smile
Lars

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at i SKAL have arbejdsskadeforsikring. I skal ikke allokere timer som sådan, I skal blot forklare I er 3 ejere, og er der så kun EN der arbejder, så er det en fuldtids - og er I flere ansatte, så kan I få det som deltid - 

Deltid er som jeg husker det ret få timer, ellers tages der for fuldtid per ansat. Det kan I tale med forsikringsselskabet om, og forklare I måske samlet kun arbejder for EN - det er noget mellem jer og selskabet, som jo skal dække jer alle tre - hvis I udfører arbejde. Er der kun EN der arbejder = laver regnskab og årsrapport f.eks så kan det være billigt

I kan læse om loven her http://johnhannover.blogspot.dk/2015/06/arbejdsskadeforsikring.html  

Forsikringen dækker ikke bare noget tabt over foden, men langtidsvirkninger som museskade - skærm skade - osv. 

Jeg har set Gjensidige være rimelige

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)