Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

osCommerce løsning som webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer Jeg har fået et tilbud fra mbc-design at sætte en osCommerce shop op for mig. Jeg skal sælge parfumer m.m., proteinpulver m.m., barberskum m.m. og lækkert undertøj til mænd. Der vokser ikke penge på træerne i min have, og derfor er det begrænset med økonomien. Jeg syens at denne løsning ville være et fornuftigt valg. Han har blandt andet også lavet urebutikken.dk, trendlovers.dk og games4real.dk. Shoppen skal være inkl. betalingsmodul og med 2-3 sprog. Hvad er en fornugtig pris at betale for sådan en shop? Med venlig hilsen Fareomale
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:08

mbc-design er meget aktiv på bl.a. www.qxl.dk og må udfra de varer han har solgt betegnes som en osCommerce-nørd.

Hvis det bare er at sætte den op - altså smide den på serveren og opsætte nogle helt basale ting (ikke lægge varer ind), ville jeg mene, at omkring 1000 kr. excl. moms ville kunne gøre det, hvis du selv dækker eventuelle udgifter til betalingsmodulet og står for selve oversættelsen.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:21

Martin H. Møller:

Hvis det bare er at sætte den op - altså smide den på serveren og opsætte nogle helt basale ting (ikke lægge varer ind), ville jeg mene, at omkring 1000 kr. excl. moms ville kunne gøre det, hvis du selv dækker eventuelle udgifter til betalingsmodulet og står for selve oversættelsen.

Selv står for oversættelsen?.... OsCommerce er blevet oversat til dansk....

Hvis du bestiller min ebog, så viser jeg dig præcis hvordan du selv kan oprette en gratis webshop og smide et professionelt design på... ;-)
se mere: http://webshop-hvordan.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 09:04

Brian Brandt:

Selv står for oversættelsen?.... OsCommerce er blevet oversat til dansk....

Ja, men jeg tænkte på handelsbetingelser osv.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:05

handelsbetingelserne skal du vel i princippet selv skrive...

eller du kan blive "inspireret" af de andre danske webshops ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 09:13

Brian Brandt:

eller du kan blive "inspireret" af de andre danske webshops ;-)

Haha, det ser man ofte. Knapt så heldigt, når shopejeren så glemmer at ændre virksomhedsnavnet! Stick out tongue

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:31
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:35

Prisen på opgaven kommer vel an på timetallet der skal bruges og hvor meget du selv laver.

Jeg kan dog aldrig se at en sådan løsning (som jeg opfatter den) kan komme ned i 2 arbejdstimer.

Snakker vi unikt design der skal tilpasses og det hele skal sættes op, strukturer/hierakier m.v. så skal der et helt andet timetal til.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:31

Hej med Jer.

Når jeg nu har valgt at lægge et indlæg ud om det her, er det fordi jeg ikke ved særlig meget om det. Jeg har læst noget om det, bl.a. Webshop Hvordan, men er ikke en computer-nørd. Jeg søger derfor lidt mere viden omkring hvad ville være naturligt at betale for en sådan opgave. I skriver intet om det. Venligst kom med nogle bud på hvad en osCommerce shopløsning burde koste.

Trendlovers, ca. hvor meget har du givet for din shop?

Faroemale

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:35

Det kommer fuldstændigt an på hvor meget du selv laver og hvor meget du skal have lavet eksternt.

Man kan ikke sige at shop x koster pris y uden at definere hvor meget arbejde der ligger i løsningen - og som du kan se her så er folks opfattelser af hvad opgaven går ud på (fra installationsservice til en komplet løsning) meget forskellige. Derfor kan prisen variere fra 1000 kr (installationsservice) til langt over 20.000 (total løsning med egenudviklede funktionalitetudvidelse).

Der er jo også forskel på om du bestiller en bil hjem i reservedele eller køber den samlet og det er lidt det samme der gør sig gældende her - også er der endda også mulighed for styling og tuning oven i :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)