Kære Aminoer
Jeg har fået et tilbud fra mbc-design at sætte en osCommerce shop op for mig.
Jeg skal sælge parfumer m.m., proteinpulver m.m., barberskum m.m. og lækkert undertøj til mænd.
Der vokser ikke penge på træerne i min have, og derfor er det begrænset med økonomien. Jeg syens at denne løsning ville være et fornuftigt valg. Han har blandt andet også lavet urebutikken.dk, trendlovers.dk og games4real.dk.
Shoppen skal være inkl. betalingsmodul og med 2-3 sprog.
Hvad er en fornugtig pris at betale for sådan en shop?
Med venlig hilsen
Fareomale
mbc-design er meget aktiv på bl.a. www.qxl.dk og må udfra de varer han har solgt betegnes som en osCommerce-nørd.
Hvis det bare er at sætte den op - altså smide den på serveren og opsætte nogle helt basale ting (ikke lægge varer ind), ville jeg mene, at omkring 1000 kr. excl. moms ville kunne gøre det, hvis du selv dækker eventuelle udgifter til betalingsmodulet og står for selve oversættelsen.
Hvis det bare er at sætte den op - altså smide den på serveren og opsætte nogle helt basale ting (ikke lægge varer ind), ville jeg mene, at omkring 1000 kr. excl. moms ville kunne gøre det, hvis du selv dækker eventuelle udgifter til betalingsmodulet og står for selve oversættelsen.
Selv står for oversættelsen?.... OsCommerce er blevet oversat til dansk....
Hvis du bestiller min ebog, så viser jeg dig præcis hvordan du selv kan oprette en gratis webshop og smide et professionelt design på... ;-) se mere: http://webshop-hvordan.dk
Når jeg nu har valgt at lægge et indlæg ud om det her, er det fordi jeg ikke ved særlig meget om det. Jeg har læst noget om det, bl.a. Webshop Hvordan, men er ikke en computer-nørd. Jeg søger derfor lidt mere viden omkring hvad ville være naturligt at betale for en sådan opgave. I skriver intet om det. Venligst kom med nogle bud på hvad en osCommerce shopløsning burde koste.
Trendlovers, ca. hvor meget har du givet for din shop?
Det kommer fuldstændigt an på hvor meget du selv laver og hvor meget du skal have lavet eksternt.
Man kan ikke sige at shop x koster pris y uden at definere hvor meget arbejde der ligger i løsningen - og som du kan se her så er folks opfattelser af hvad opgaven går ud på (fra installationsservice til en komplet løsning) meget forskellige. Derfor kan prisen variere fra 1000 kr (installationsservice) til langt over 20.000 (total løsning med egenudviklede funktionalitetudvidelse).
Der er jo også forskel på om du bestiller en bil hjem i reservedele eller køber den samlet og det er lidt det samme der gør sig gældende her - også er der endda også mulighed for styling og tuning oven i :)