Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEOmekanikeren

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:58
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:41

Det vrøvl være noget jeg skrev Embarrassed

Jeg ville have skrevet: Noget ukrudt bruger åbenbart RoundUp på sig selv.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:13
Denne tråd er unægteligt en noget kedelig og en broget historie - jeg finder det meget kedeligt at man benytter sig af den slags metoder for egen vinding, men ok konkurrencen er jo hård - men tænk dog hvor længe disse sider vil kunne findes på søgemaskinerne - ok dårlig omtale er jo også en slags reklame men men...

Det er dårlig stil, at nedgøre andres virksomhed og tilmed overskridelse af markedsføringsloven som det allerede er nævnt - selv arbejder jeg med network marketing og debatten i den gruppe er jo også som I alle ved noget tynd nu og da fra såvel tråd forfatter som fra debattører i tråden -
men tro mig - det er den seriøse debattør der huskes - HUSK det - den debattør der har renset sine indlæg for "ukvemsord i sit ordvalg" - og IKKE taler nedsættende om sine konkurrenter - kun disse tages seriøst i det lange løb.

Sprogbruget og metoden i denne tråd burde ligge under de fleste debattørers niveau for virksomhedsdrift og markedsføring. Måske er dette et signal om at man IKKE burde kunne optræde her som anonym! Wink

Tænk dig om før du fare i blækhuset!

Men hvis dette er et udtrryk for manglende omsætning så har jeg et godt tilbud til dig som supplement til din nuværende forretning der kan forøge din omsætning!

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)