De fleste, der læser med her, har sikkert også fulgt med i SEOmkanikerens anonyme anmeldelser af diverse internetfirmaer. Yderligere præsentation af fænomenet er derfor næppe nødvendigt - hans anonyme blog findes her: seomekanikeren.blogspot.com I dag tjekkede jeg så hans blog og så, at der er en "kollega" i branchen, der tror, at jeg er SEOmekanikeren. Det er jeg ikke! Hvis jeg var, ville jeg overtræde indtil flere love, for det er i direkte strid med bl.a. Lov om Markedsføring at markedsføre sig ved at "hænge konkurrenter" ud. Desværre er den "kollega", der tror, jeg er SEOmekanikeren ikke af så megen substans, at han optræder med eget navn. Uagtet at det er en person, der ikke har rygrad nok til at stå ved, hvem han er, er jeg edderspændt rasende over at blive beskyldt for at være SEOmekanikeren. Jeg har derfor opfordret ham til at træde frem. Det være hermed gjort her også. Her er vi nemlig LANGT forbi §77 - men til gengæld inde i injurielovgivning og Lov om Markedsføring. Jeg er og har altid været karl for min hat og stået ved, hvad jeg mener og hvad jeg skriver. Det er fortsat tilfældet - og jeg kunne derfor aldrig drømme om at optræde som SEOmekanikeren! Nemlig!
|
men du har i hvert fald lige givet seomekanikeren en masse opmærksomhed, og som sagt før, der er ingen dårlig opmærksomhed ;-)...
Nemlig!