Hej alle sammen Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg er ved at åbne en webshop med salg af Kosmetik/make-up produkter. Jeg har købt nogen Duo-lim (lim til at lime øjevipper fast med). Har fået at vide af MST, at dette ikke går ind under kosmetik reglerne, men derimod CLP-reglerne. Jeg skal derfor have fat i en "Ansvarlig person" inden for Duo. Limen er købt af leverandør i USA, så skal have fat i en ansvarlig person inden for EU. Men er sådan i tvivl om reglerne for CLP, de er så kringlede og svære at forstå som helt "almindelig" person, nogen der har lidt erfarring hermed ? Derudover skal jeg også forhandle øjenvipper og her er reglerne de samme, men der er der jo ingen kemiske blandinger eller noget i, da jeg sælger vipper og lim hver for sig. Jeg har så svært ved, hvordan jeg skal starte med at indhente alle disse oplysninger og om jeg husker at få alle ting. Nogen der kender noget til dette eller har nogle nyttige/gode sider, links m.v. ? Håber at nogen kan hjælpe :O) Hilsen Katrine |
Hjælp til CLP-produkter til salg på webshop
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)