Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God betalingsløsning til lille forening

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står med en lille udfordring som jeg håber I har noget input på.

Sammen med 7 andre venner har jeg en lille loge.

Udfordringen er, at jeg gerne vil trække pengene direkte på deres visa. Således at administrationen bliver så lille som mulig!

Kender nogle en god løsning til at trække pengene hver måned automatisk? Jeg har selv kigget på stripe (som jeg bruger på min lille hjemmeside), men det ligner jeg skal have domæne + SSL for den løsning. Det er lidt dyrt for vores lille herreloge at købe.

Klubmodul er alt for dyrt, da indbetalingerne ikke engang ville kunne dække omkostningerne til det. Er stor tilhænger af en betaling pr. transaktion ala stripe.

Alle tips modtages med kyshånd

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal oprette en konto for logen i din bank.

Medlemmerne skal herefter foretage fast indbetaling hver måned til denne konto via deres egen bank/netbank.

Meget enkelt og nemt.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke meget lettere når i er så få, at få dem til at sætte en automatisk overførsel op i deres bank til kontoen hver måned?

Ellers kunne du prøve at kigge på PayPal. De skulle vist også have noget subscription og recurring payments.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen:

Du skal oprette en konto for logen i din bank.

Medlemmerne skal herefter foretage fast indbetaling hver måned til denne konto via deres egen bank/netbank.

Meget enkelt og nemt.

Hej Jørgen.

Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet - det er ikke løsningen jeg ønsker.

Alt for besværligt at følge op på :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan kan det være for besværligt at logge ind på netbank hver den første og se om alle har betalt ? Det giver jo ingen mening. Du skal jo også hver den 1 se om alle har betalt via deres kort samt betale en del penge for at gøre det den vej rundt. Giver jo ingen mening at opsætte en betalings løsning til 7 betalinger.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt den foreslåede betalingsløsning til flere tusind medlemmer af ejer- og andelsboligforeninger, hvor jeg så havde et system der efter betalingsfristens udløb, udsendte rykkere.

Du skal vel også en gang imellem bruge af de penge medlemmerne indbetaler og så kunne du jo samtidig se om nogen ikke har betalt hvis du virkelig ikke orker at se efter om et ubetydeligt antal som 7 medlemmer har betalt.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)