Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for at få malet sin lejlighed ved fraflytning?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg er igang med en lille undersøgelse, er der nogle som lige er fraflyttet deres lejlighed eller kender en der er :D
For så kunne jeg rigtig godt tænke mig vide hvad det kostet og få malet lejligheden - Gerne skriv hvilket område det er fra & hvor mange kvm.:D


Hilsen Kevin 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

hvor en proff maler? Eller bare hvis man selv udføre den opgave? 

/Bo

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså udgangspunkt prof maler, men hvis du har gjort det selv, vil jeg da gerne vide prisen :D

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lejligheden skal jo kun istandsættes hvis den trænger til det.

Har du en vedligeholdelseskonto, skal der tages penge fra den.

Der er jo ikke noget i vejen for at du selv kan male lejligheden inden du fraflytter, så den fremtræder i pæn stand.

Det nemmeste er da og bed et par malere om tilbud på lige netop maling af din lejlighed. Der er stor forskel på lejlighederne og på malerpriser og jeg tror ikke at Aminoer kan give dig noget som du kan bruge over for udlejer.

Inden 2 uger efter at du er fraflyttet boligen, skal der indkaldes af udlejer til et flyttesyn hvor jhan skal gøre evt krav gældende.

Hvis du ikke mener at have fået svar nok, må du uddybe dit spørgsmål, som lyder noget besynderligt.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kevin. jeg har både malet andres samt mine egne flyttelejligheder (er også selv udlejer). her er en god tommelfingerregel ca 120,- pr kvm ved vægge og lofter og hvis også træværket skal males, dvs paneler, gerichter og døre, så 150,- pr kvm. dvs at en lejlighed på 100 kvm koster 12.000 at få malet hvis du bare skal have malet vægge og lofter og 15.000 hvis du skal have malet vægge, lofter og træværk. prisen er incl maling. der kan dog være forhold der gør sig gældende for prisen både den ene og den anden vej. det bliver især noget dyrere hvis det har været en ryger lejlighed. mvh Jacob

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de svar! Er blevet en del klogere og vil nu arbejde videre på mit projekt! Og finde ud af om det en dårlig eller god ide :D tak.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kevin,

har du fundet løsning på at male din lejlighed? Vi hos DANMAG malerservice har faste priser på maling af lejlgigheder hvor man kan selv bestile alt malerarbejdet online til markedets bedste priser.

Se mere på DANMAG MALERFIRMA hjemmeside

eller klik på billedet og se underside med lejlighedens størrelser og pris:

Tilmeldt 24. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart anbefale dig, at du selv giver dig i kast med malingen. Der er mange penge at spare, og hvis du kan få lidt hjælp fra venner og familie, kan det ligefrem blive sjovt :)

Jeg bor i en 46 kvm lejlighed som har to rum, og mit tilbud fra en maler her i København lå på 15.000 plus moms, så jeg takkede pænt nej tak og gjorde det selv.

God fornøjelse med projektet.

Mvh. Sejr Bjørke

www.sejrbjoerke.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 11
Fra  nord advertising Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 11
Fra  nord advertising Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du kan også gå ind på www.flytteguiden.nu  de kan hvert fald give dig tips til fraflytning eller flytning til en ny kommune.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)