Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstil fabrikant i EU

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har i et godt stykke tid, vil jeg selv mene, været i gang med at finde en virksomhed, som producerer tekstil i EU.

Jeg har fundet et par enkelte gode (prismæssigt), men desværre har jeg ikke modtaget et svar, når jeg har kontaktet dem.

I min desperate søgning, blev jeg klar over, at det måske slet ikke ville være så dum en idé at høre herinde, da jeg har fået den opfattelse, at folk er ganske venlige og ikke er generte ift. at hjælpe hinanden!

Kort og godt håber jeg på at finde en fabrikant af tekstil (underbukser, sokker, "basic" t-shirts m.m.), som ligger i EU, da jeg gerne vil undgå de 12% told.

Jeg håber derfor meget på, at der er nogen herinde som kan hjælpe mig, eller kender nogen som kan, da jeg efterhånden er ved at tror det er umuligt at finde en producent, som har "billigere priser" (billigere end markedsprisen på f.eks. underbukser (1-1.5 euro/dollar) er i hvert fald den pris jeg synes at støde oftest på).

S.O.S - Jeg håber på hjælp!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig med at blive videresendt til en professionel fabrikant i Polen.

Hvor er du på nuværende tidspunkt med forretning - og hvordan er dit ambitionsniveau (fuldtidsjob ved siden af, sprunget ud som selvstændig eller?)

- Smid gerne dine tanker på Kasper@sedia.dk

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider dig en mail!

På nuværende tidspunkt undersøger jeg blot, om det vil være rentabelt at starte virksomheden. Jeg er pt studerende på BA, men på længere sigt, kunne jeg kun ønske mig, at ideen blev en realitet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan godt hjælpe dig - mod betaling.

Morten

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi. 

we are an exporter in CHINA. we are in the position to supply you the  textile (underwear, socks, "basic" t-shirts, etc.) at competitive price and high quality.

Please let us know the details

Best regards

Jake

e-mail;lichao_22@hotmail.com

skype id: caolichao

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I have sent you an e-mail

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)