Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til en ny helse drik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvor kan man henvende sig hvis man har en god ide til en drik som ikke eksistere paa det danske marked?

Mangler alt undtagen ideen. Kan man evt partner op med et bryggeri eller andre i helse industrien?

Er det realistisk at starte saadan et projekt uden den store kapital? Er det smartere at produktionen

bliver ufoert i et andet land (har polsk baggrund hvor det nok er billigere?)

Kan man komme ind paa helse marked naar der er masser af staerke aktoerer?

Andre forslag? Paa forhaand tak

Fra Brøndby
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Peter Skafte ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale dig at kontakte Mineralvandsfabrikken Frem A/S (fremvand.dk) i Ribe.

De løntapper for bl.a. Royal Unibrew, Antons Saft og Søbogaard.

Fordelen ved et dansk firma som f.eks. Frem er, at de har helt styr dansk lovgivning vedrørende mærkning, pantregler og tilmelding til retursystemet.

Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak. Vil de kunne hjaelpe mig med produktionen og distributionen?

Hvordan soerger jeg for at min ide ikke blever taget naar jeg deler den med f.eks fremvand.dk?

Fra Brøndby
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Peter Skafte ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De kan helt sikkert hjælpe med produktionen, men nok ikke med distribution.

Hvilke type kunder skal det sælges til? Skal du selv stå for salget, således det bare ren udbringning du skal have hjælp til?

Vi Peter Skafte er medlem af ølhandler foreningen Depot Danmark der har 10 depoter jævnt rund i landet, måske de kan hjælpe dig.

Jeg tror ikke du skal være bange for at de stjæler din ide, men du kan sikkert sagtens lave en aftale om hemmeligholdelse.

Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Er den lavet på naturlige råvarer, eller kunstig kemi?
Jeg hjælper gerne med at smage til. Ved den aller første tår man tager, registrerer man lynhurtigt om balancen mellem syrligt og sødt er der, om den føles godt i munden og derefter selve smagen. Hvis balancen ikke er 100 % gad jeg ikke selv drikke den.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)