Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pige søger sponsorat til stævner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg søger sponsorater der kan hjælpe mig med, at finansiere springstævner rundt omkring i Danmark. Pengene vil først og fremmest, blive brugt på mesterskabsklasser i spring på Vilhelmsborg den 17. februar til den 19. februar, hvilket render op i omkring 2.250 kr. til opstaldning og mesterskabsklasse. 


Hvad får du ud af et sponsorat?

Du får mulighed for at ramme en høj engagerede målgruppe, som er interesseret i heste og består primært af piger/kvinder i alderen 13-30 år. Eller du kan bruge dette sponsorat til linkbuilding

Lidt om mig

Min store passion er riding, som jeg begyndte med som 5-årige og allerede nu har jeg 15 års erfaring indenfor ridesport. Tidligere har jeg været springrytter for Horsyline og Carsten Ganderup. Jeg har tidligere haft stor succes med at uddanne egne heste/ponyer og præsteret at få dem uddannet til at springe MA-S baner. På nuværende tidspunkt springer jeg på hesten The Great Gatsby, som er et afkom af Crelido som er kåret til en elitehingst og vundet utallige placeringer internationalt.

Dette får du for et sponsorat på 1.000kr. :


- Et logodenne hjemmeside under "Sponsor" på forsiden med do-follow link til jeres hjemmeside.

- Et instagram shoutout på denne instagram konti, hvor der 2.327 følgere - Primært piger/kvinder i alderen 13-30 år. (Bonus info: En af mine video på instagram har fået 49.700 visninger og 4.579 synes godt om)

Pengene går til følgende: 

- Stævne på Vilhelmsborg - Mesterskabsklasser

- Opstaldning på Vilhelmsborg

- Andre stævner på landsplan

Hvis dette har interesse, så skriv til på lauramarielarsen12@gmail.com

Fra Hirtshals
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bumper lige :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)