Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegneplade - Hvad skal jeg vælge ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en tegneplade.

Den skal primært bruges til når jeg forklarer mine asiatiske samarbejdspartnere nogle detaljer, og oftest er det nemmest at tegne det end at skrive frem og tilbage.

Den behøver ikke være fantastisk til at redigere billeder og lign, den skal kun bruges til når jeg skal tegne og forklare detaljer.

Nogle forslag til hvad jeg skal købe ?

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 20:37

En iPad med tilhørende pen er ret god - og du kan jo bruge iPadden til andre ting også. Ellers skal du gå efter mærket Wacom, som er de bedste - og dem kan du også få noget for, hvis du ønsker at sælge den igen på et tidspunkt.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:35
jeg kom på tværs af XP-Pen Deco 01 A4+ tegneplade , instrumentet for kunst, som ændret min erfaring digital tegning. Takket være denne elektroniske tablet, nu kan jeg tegne meget realistiske digitale malerier i en række forskellige stilarter uden at nogen form for indsats på mit håndled og hånd.

Med hensyn til at tegne og male, pennen er meget præcis, med en ekstraordinær følsomhed over for pres. Uanset om du trykker fast eller let, pennen afspejler delikatesse af linjerne, ligesom det ville, hvis det var en blyant skitser på paper.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)