Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde tøj leverandør/forhandlinger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 8. Dec 16
Indlæg ialt: 39
Fra  Firmaet af 2020 charlottenlund Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min ven og jeg har sammen startet en tøjvirksomhed. Vi har fået et cvr, vi er blevet momsregistreret (for en sikkerhedsskyld), og vi har udover det fået styr på diverse andre administrative opgave. Det eneste vi nu mangler, er selve produktet, og her er vi dsv. gået i stå. Situation er den, at ingen af os har tidligere erfarring med forhandling i forhold til virksomheder. Det vi så vil spørge jer om er: hvordan man skaffer sig en leverandør. Altså hvordan vi som nyopsat virksomhed fremtræder attraktiv, over for vores mulige leverandører. Derudover kunne vi også godt tænke os at vide hvilke udgangspunkter man ville tage når det omhandler prisen, som vi skal købe skoen for.

Sum af summarum ville vi sådan set godt høre om jeres erfaring, med hele den her "forhandlingsproces" og om i har nogle gode råd.

Vh Tobias og Emil

18 årig iværksætter.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 10:44

Hej Emil og Tobias.

Det er super at i allerede har et CVR-nummer, det er en god start, da mange kræver dette, for at de vil levere.

Næste skridt, at slå et indlæg som dette op på Amino fungere fint, i forhold til at starte noget kantakt til tøj leveandører.

Eksempelvis kan jeg måske hjælpe jer der. Jeg kan se det ikke er muligt at skrive beskeder til jer over Amino, så har i en mail jeg kan kontakte jer på?

Angående forhandlingsproces, så kan det være svært for nyopstartede, at få kredit og alt afhængig af mængden der skal bestilles for, kan det også blive svært at stille krav til pris.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 8. Dec 16
Indlæg ialt: 39
Fra  Firmaet af 2020 charlottenlund Skrevet kl. 11:33

tobias.s.damgaards@gmail.com

18 årig iværksætter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)