Min ven og jeg har sammen startet en tøjvirksomhed. Vi har fået et cvr, vi er blevet momsregistreret (for en sikkerhedsskyld), og vi har udover det fået styr på diverse andre administrative opgave. Det eneste vi nu mangler, er selve produktet, og her er vi dsv. gået i stå. Situation er den, at ingen af os har tidligere erfarring med forhandling i forhold til virksomheder. Det vi så vil spørge jer om er: hvordan man skaffer sig en leverandør. Altså hvordan vi som nyopsat virksomhed fremtræder attraktiv, over for vores mulige leverandører. Derudover kunne vi også godt tænke os at vide hvilke udgangspunkter man ville tage når det omhandler prisen, som vi skal købe skoen for.
Sum af summarum ville vi sådan set godt høre om jeres erfaring, med hele den her "forhandlingsproces" og om i har nogle gode råd.
Det er super at i allerede har et CVR-nummer, det er en god start, da mange kræver dette, for at de vil levere.
Næste skridt, at slå et indlæg som dette op på Amino fungere fint, i forhold til at starte noget kantakt til tøj leveandører.
Eksempelvis kan jeg måske hjælpe jer der. Jeg kan se det ikke er muligt at skrive beskeder til jer over Amino, så har i en mail jeg kan kontakte jer på?
Angående forhandlingsproces, så kan det være svært for nyopstartede, at få kredit og alt afhængig af mængden der skal bestilles for, kan det også blive svært at stille krav til pris.
Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.