Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til en forening?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en online butik hvor jeg sælger mit eget spil til et international marked og jeg har overvejet at lave en forening / klub, som en slags forlængelse af butikken, som kunder og andre interesserede kan være medlem af helt gratis.

Når man bliver medlem skal man være enig i spillets regler som et krav for medlemskab. Men man får som medlem mulighed for at være med til at ændre spillets regler ved afstemninger. Andre firmaer og klubber har også mulighed for at være en del netværket og kan tilbyde rabatter til medlemmerne.
Stedet skal være et samlings punkt for alle spillerene. 

Det jeg vil lave minder meget om en forening, men jeg vil gerne gerne selv have fuld kontrol over det, da det jo er noget jeg har udviklet. og af den grund er det min opfattelse at en forening ikke er egnet? 

Jeg søger et andet ord for association på engelsk som kan passe til at være en slags klub / medlemskab, men det må ikke være et sensitivt ord.
Jeg kan rigtig godt li ordet association, men det kan jeg jo ikke bruge uden at være det. Ordet klub er jeg ikke så glad for.

Findes der et engelsk ord for noget der ligner en forening?

Nogle af de ord jeg har i tankerne; society, Affiliation, Union, Management, administration..... 

Nogle forslag? :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)