Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software og hosting til online web avis/blog – skaleret fra individuel, lokal, regional, national og global, med rating system søges?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er ved at bygge en online web avis/blog, skrevet og læst af læserne, skaleret fra individuel, lokal, regional, national og global, hvor et intelligent rating system skal styre indhold, læsere skal kunne tjene penge på artikler/posts m.m. – et ambitiøst professionelt projekt.

-          Features som Avisen.dk, technorati.com, english.ohmynews.com, digg.com, www.newsburst.com, opendemocracy.net, globalvoicesonline.org, inorden.org har, er sigende om de funktioner vi tænker på.

-          Software som wordpress.com m.m. er sigende om vores software og hosting tanker.

-          Bizz words som citizen media, citizen journalism, user generated content, blog community, er sigenende for vores ide.

Hvilket software og hosting kan i foreslå?Såfremt du selv, eller kender den rette, der kender til dette eller har interesse i projektet på anden vis, er du velkommen til at kontakte Simon på sf@daicon.dk Vi ønsker kun pragmatisk kritik, og arbejder kun med de bedste – derfor forventer vi også det samme af dig. No offense :) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Uden et dybdegående kendskab til alle de nævnte sites vil jeg sige at det lyder som noget du selv skal have udviklet software til dit site. Det er muligt at der kan laves et system ud fra eksisterende software men jeg er af den overbevisning at du vil opnå højst tilfredshed med et specialbygget system.

Dette siger jeg selvfølgelig dels fordi vi selv leverer specialbyggede systemer, men dette gør vi selvfølgelig kun fordi vi er overbevist om at dette er den bedste måde at opnå størst kundetilfreds hed på. Så hvis det har interesse vil jeg meget gerne indgå i daglog med jer om udvikling og hosting af et sådan site, du kan se adresserne på vores hjemmesider i min signatur deraf skulle gerne fremgå både referencer og kvalifikationer samt specifikation på vores hosting faciliteter.

Giv mig et kald på 405 11 627 hvis vi skal tage en snak om det :) 

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:25
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)