Hej Amino's. Jeg har for nyligt oprettet en hjemmeside rokonsulent.dk. konceptet er ikke helt faerdigt endnu, og jeg finder vanskeligheder i at naa frem med budskabet de rigtige steder. Det er noget jeg koerer som deltid da jeg stadig er igang med at netvaerke, det gaelder baade i Dk og Ro. Til at starte med ville jeg fokusere paa danske virksomheder eller mulighvis investorer som ville have brug for en ''guide' der nede til sprog, kultur mm. Er der nogen der har proevet noget lignende, eller kan raadgive omkring hvordan jeg kan komme frem de rigtige steder..? Men igennem mine rejser i Rumaenien har jeg fundet frem til forskellige virksomheder og producenter der ogsaa kunne vaere interessante for det danske marked. ( tekstil , laeder ) Braende f.eks. er der nogen der har erfaring med det?. Er der en import forum af forskellige produkter, eller skal jeg skrive mails til forskellige braende udbydere.? Jeg ved at det virker lidt rodet, men jeg er igang og ideerne flyder hurtigere end handlingerne. Kig paa www.rokonsulent.dk Jeg vil saette pris paa alt form for feedback. Tak til allesammen! Daniel |
Rumænien Konsulent
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)