Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gennemsigtige mennesker / Photoshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal tage nogle billeder af noget tøj..
Jeg syntes at tekniken der bliver brugt af flere store tøjfirmaer, hvor selve modelen er usynlig, er ret fin da tøjet er midtpunktet..

Men hvordan gør man?

Her er et eksempel:

n

Jeg har søgt på nogle tutorials, men har ikke kunne finde andet end ret simple "clone-tool" metoder..

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:31

Tager 2 billeder, et med og uden model. Så fjerne du bare hovedet, og klister de 2 billeder sammmen. Det kan godt være det gøres anderledes, men den lå da lige til hoften :D

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:16

he he he..
jo joooo.. den havde jeg også regnet ud.. eller bare at klone hoved og div kropsdele væk.. men..
hvad med indersiden af trøjen som lige er synlig?

Og hvad gør man hvis man skal gøre det samme med en stroptrøje? hvor man ikke kan se tropperne for kroppen men som man burde kunne se hvis kroppen var gennemsigtig?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:30
Mit umiddelbare bud ville være, at tegne det på, man ikke kan se (når man har fjernet personen der har tøjet på). Texturen ser ikke helt ensartet ud indvendig og udvendig på det billede du har der som eksempel. Ellers, som foreslået, at tage flere billeder, og kombinere dem.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:34

Det er ret tydeligt, at det inderste er tegnet.

Du skal bare fjerne mennesket, lægge laget
øverst og tegne herunder. Du kan så bruge
texturen, og gøre den mørkere.

Mvh Ronni

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:22
Alt kan lade sig gøre i Photoshop, hvis man har tid nok.

Det er ikke nødvendigt med to fotos, et med og et uden modellen. Når baggrunden er så enkel, som på eksemplet, henter man stumper af baggrunden andre steder på billedet og vælger paste into når man har valgt modellen (med lasso + feather).

Det manglende tøj bag modellen laver man på samme måde. Det tager for lang tid at tegne tøjet fra bunden af. Desuden bliver resultatet ikke godt nok. Man tager små bidder (lasso + feather) og paster dem på hvor der mangler noget. På den måde får man samme texture i det tøj, som tilføjes. Til sidst ændrer man lys og skygge på de stumper tøj, man har tilføjet.

Det eksempel du viser har taget en dygtig photoshopper ca. en time at lave.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:38

Du kunne evt. sætte tøjet på en gennemsigtig mannequin-dukke (glas) og bagefter manipulere glasset væk. Med lidt snille i at lege med Hue/Saturation eller curves samt lidt viskelæder, blur og healing brush tror jeg du ville kunne komme langt (men arbejder ikke professionelt med photoshop til dagligt, så jeg kan være way off?)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)