Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i tekster inden for mode, online produkter, interiør, kunst mm.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære jer,

Jeg har efter en længere pause besluttet mig for at skrive tekster igen. Jeg havde i en periode et webbureau hvor jeg derigennem tilbød tekster for en del tilfredse kunder, men jeg blev optaget af et andet projekt, hvilket resulterede i at jeg satte min "karriere" som tekstforfatter på standby.

Nu er jeg som førnævnt klar igen, og jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig at påbegynde et samarbejde med et firma, der eventuelt mangler en fast tekstforfatter til at levere tekstopgaver jævnligt. Jeg er også frisk på enkelte opgaver i ny og næ, men jeg har et minimum på 500 ord pr. bestilling for at få mest muligt ud af det.

Som overskriften antyder, er jeg ekspert i alt fra mode, online produkter, interiør og kunst. Jeg har også skrevet en del tekster omhandlende lånetilbud og arbejdet for en fitnessvirksomhed, der skulle have produkttekster om alt fra kosttilskud, sportsbh'er og vægte.

Jeg håber meget på at høre fra dig! Jeg kan kontaktes i indbakken herinde eller på mit telefonnummer: 22 60 11 08. Så aftaler vi en fair pris for opgaven eller en passende samarbejdsmodel.

// Anna Lykke

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)