Jeg har fået at vide at mit NemID nøglekort er udløbet. Der er links til bestilling af nyt, men efter at have cirklet i NETS' hemmeside i en halv times tid ender jeg hver gang i ikke-aktive links eller en side der opfordrer til at ringe til deres kundesupport, hvilket de tager 250 kr. for. Jeg har erkendt at NETS har lavet det sådan at man simpelt hen ikke kan bestille nyt nøglekort uden at der skal betales dummebøder. Jeg er meget utilfreds, for det er ikke første gang jeg er udsat for afpresning fra foretagendet, og jeg har forstået det sådan at nøglekort til en personligt ejet virksomhed som min uden faste medarbejdere er gratis. Er der et sted man kan klage over NETS? Jeg synes vi som SMV'er bør gøre et og andet for at stoppe afpresningen fra det korrupte foretagende NETS. |
glem alt om at klage over nets - og samtidigt indse, at 99% formentlig får tingene til at virke faktisk. Et eller går så galt i din browser og det er surt selvklart. Der er så 1% (or whatever) som løber i problem og ja det kan drille og jave er ikke vidunderligt - men din kamp og håb om SMV sammenhold kan du opgive, den er kørt i debatter så ofte og kan ikke komme i mål for at være ærlig. Det skal heller ikke være 250 kr der ophidser så voldsomt - og det er langt fra sandsynligt de opkræver noget hvis du alene skal have hjælp til fornyelse og ikke ex har smidt det gamle væk
Nøglekort = sådan et på papir, får du automatisk så jeg er ikke helt med heller. Nøglefil derimod skal fornyes og jeg har da i alle fald gjort det for 5 selskaber mere end 10 gange uden problem. Skift browser - test firefox og se om ikke det så går bedre