Jeg er selvstændig og tilbyder hermed mødebooking samt telesalg baseret på flere afregnings måder.
Jeg har arbejdet med salg og salgsledelse i mere end 14 år. Mine erfaringer med salg stammer fra så forskellige brancher som telebranchen(Tdc, sonofon og Telia) har solgt deres produkter, Rekruttering af chefer (mødebookning), annoncesalg (Telesalg) og Webshopsprodukter (Telesalg). Jeg er som udgangspunkt interesseret i alle typer af opgaver.
Med hensyn til afregningen fastsættes den i fællesskab, da denne afhænger af mange faktorer.
Jeg er meget interessert i længere samarbejds aftaler, og er indstillet på at give et godt tilbud på en længere varende opgave.
Gud hvor sjovt Jarl har jeg gået i skole med og Joel ja hvad skal man sige sparings partner.
Ang. det med Mødebookeren. Bygger jeg det på han spildt mindt 4 timer af mit liv på at være så useriøs lover alt muligt men tager ikke sin telefon eller besvare sms, mail, mm... Der efter.
Joel jeg mente da jeg havde fortalt dig om ham. Han skulle (og påstod han kunne og ville) hjælpe med noget telesalg.
Måske er han cool ved andre. Personeligt hader jeg at skulle sidde og holde møder med folk der bare er varm luft...
Men ret skal være ret har kun talt med ham engang, måske af samme grund
Vi har også haft rigtig dårlige erfraringer med Mødebookeren, Advicecompany, Tm Management som han kaldte sig. Han tog røven på os for grovt, vi havde udført 14 dages telemarketings arbejde for ham, med et godt resultat. Da det kom til fakturering, kunne vi ikke få fat på ham mere.