Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en erfaren partner til din nye virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Bankrådgivere er ikke uddannet til at give lån til iværksættere, og de forstår også sjældent vores tankegang. Jeg har netop solgt min seneste virksomhed, og er klar til nye udfordringer med at opstarte et nyt koncept. Mangler du kapital og en partner, så skriv til mig. Eneste krav er at du har dokumentation for at dit produkt har interesserede kunder, som er villige til at købe dit produkt.

Jeg giver svar til alle, som skriver herpå tråden eller mail til peterbr@mail.de , hvis du foretrækker dette.

Mvh.
Peter

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du partner og kapital til din idé?

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Bjørn, 
Vi er ved at starte www.mydeed.dk op som bliver dit selvstændige sociale erhvervsnetværk. 

Hvilke type virksomhed / partner/e søger du?

Patrick min samarbejdspartner og jeg søger nemlig kapital og sparing med henblik på udvikling og markedsføring(: 

Mvh
Mathias Flindt

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Tak for din besked. Jeg tjekkede lige jeres hjemmeside, og kan se at I er igang. Jeg forstår ikke helt hvem den primære målgruppe er, men du er velkommen til at give mig et kald på 20626060.

Mvh.Peter Rasmussen

Tilmeldt 22. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider en mail:)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
I am an investor willing venture into profitable business with you also willing to deal with you in trust and confidence I am keen on investing in a lucrative, calculated viable business, either by partnership or as a financier. in Cash, Fixed interest, Shares, Property. I will welcome any profitable business plan/proposal (Long or short term). I will be willing to invest independently. To proceed with investment, contact me via my email { junjin015@ gmail .com } My details Name: JUN JIN HONG KONG INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES LIMITED Tel : +85258088553 23rd FloorArion Commercial Centre 2-12 Queen's Road West Central, Hong Kong Regards, JUN
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)