Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man fyre sit inkasso firma?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan sige så meget at der er andre tråde på dette site, der behandler det pågældende firma.

Uden at blive konkret, så skal du meget meget nøje læse hvilke vilkår du har skrevet under på inden du skriver mere:

http://www.computerworld.dk/art/238667/forlanger-11-419-kroner-efter-daarlig-trustpilot-anmeldelse-vi-beskytter-os-mod-afpresning

Dernæst er det sådan at rigtig mange inkassofirmaer - og det følgende er ikke møntet konkret på dit firma - har EN STØRRE INTERESSE I AT FÅ DIG PÅ KUNDELISTEN end at inddrive dine penge, fordi forretningsmodellen ofte er følgende:

Man tegner et abonnement, der gør man kan anvende deres systemer så meget man lyster og jo mere jo bedre FORDI

Hver gang du opretter en sag, og systemerne sender en rykker eller et inkassobrev til dine skyldnere, SÅ SKYLDER DU NU DET BELØB DER TILSKRIVES OVERFOR SKYLDNER TIL INKASSOFIRMAET. - vi tager den lige igen - tilskrives rykkergebyr med 100 kr + 310 + 1450 overfor din kunde, så skylder du pengene til inkassofirmaet, hvis...

Hvis du vil flytte fordringen

Og hvornår vil du det: det vil du når du ser at der ikke sker en dyt

Eller det vil du når du finder ud af at din fordring forældes, og at deres omkostning ved at afbryde forældelsen er alt for høj

Lad os sige du selv vil sagsøge idioten, der skylder dig 40.000. - det kan du nemlig selv gøre, og vældig mange af vore kunder gør det selv. vejledning hertil findes på www.domstol.dk - men hvis du flytter så "skal du liiiige betale" alle omkostningerne, der er tilskrevet - og dette selvfølgelig uanset om debitor har betalt en krone. kan du se pointen - fra deres synsvinkel - jo mere du opretter og anvender, jo mere kommer du i sidste ende i desperation til at betale.

Find et transparent alternativ. Intet abonnement. Fast pris - 800 kr. Eller endnu bedre: Gratis hvis skyldner betaler. Og betaler skyldner ikke, så har du - ja - spildt 800 kr. - men det er til at forstå

mvh

www.neminkasso.dk

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 15
Fra  MM Budget ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt skrevet "neminkasso". 

HV Inkasso, er ikke de bedste pt, da de kun er ude på at "suge" penge ud af deres kunder. Har op til flere kunder som kommer derfra og søger hjælp hos os. 

Det korrekte rykkerforløb INDEN inkasso, kan hjælpe utrolig meget. 

MVH 

Mark 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige en opdatering til evt. interesserede. Jeg kontaktede dem og fortalte igen min historie og efter lidt debat gav de mig lov til at stoppe sagen uden at skulle betale nogen former for omkostninger. Jeg bad om 2 ugers betænkningstid, hvilket de gav mig, og efter at have talt med byens gratis advokathjælp, besluttede jeg at tage imod det tilbud. Så jeg er nu ude af sagen uden yderligere omkostninger og jeg tjekkede ved samme lejlighed at mit abonnement ikke står til fornyelse, så jeg ikke har yderligere udgifter hos dem.

Lidt ærgerligt at det skulle være så besværligt, men det endte trods alt med det rette resultat. Nu skal jeg så bare starte forfra med at finde ud af hvordan jeg inddriver den gæld.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)