Hej, Midt i 2016 fik jeg smidt Lån-Let ind på shoppen. Jeg har allerede VIABILL og den del kører fint nok. Men Lån-let giver nada. Der er blevet optimeret på det et par gange. Der er link fra alle produkter og ind til Lån-Let info side, hvor der er link direkte til ansøgning. Jeg noget trafik til infosiden, men folk vælger ikke Lån-let som betalingsmetode. Ikke fordi jeg vil tvinge folk til at bruge Lånlet, det undrer mig bare, at den slet ikke giver noget. Jeg har trods alt smidt penge efter mit Lånlet modul :) Er der nogle der har et par gode tips eller kan se noget som er grundlæggende forkert? :) Vh Henrik |
Det her er bare et skud fra hoften. Men kan det tænkes, at folk der står med små børn ikke er helt friske på at betale den høje rente der er på et LånLet lån. Nu står der godt nok at det er rentefrit, men ÅOP ved 10.000 i 12 måneder giver en renteprocent iføgle dine eksempler på lidt over 14%.
Jeg ved selvfølgelig ikke om det er det der holder folk tilbage, men kunne tænde mig det har en vis indvirkning.