Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkater til tøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg er ved at få det sidste på plads til opstart af webshop med tøj og er løbet ind i et mindre problem, eller snarere et spørgsmål om hvad det er lettest/billigst i forhold til mærkater i tøjet. Jeg har søgt løs på nettet, men håber i kan komme med bud/erfaringer. Når tøjet er produceret skal der selvfølgelig mærkater i nakken, og dette bliver ikke gjort hos producenten. Er det muligt at gøre dette selv? Og i så fald hvilken metode skal man gøre brug af, og hvor købes ''udstyret'' henne?
Jeg krydser fingre for, der sidder nogle som kan hjælpe mig :)

Mvh Mike

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46759
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt overordnet er normalen, at de sættes i ved produktionen, nakkeetiket vævet eller trykt ofte i kraven e.l. I søm, str mærkning, komposition, vaskeanvisning ofte i sidesøm osv - 

Hangtag (pap hænger), back-pocket label (stukket / hæftet i baglomme) bandaroler o.l. Kan let sættes i når ting er færdige.

Når man producerer, uanset f.eks. Tyrkiet eller Kina/Bangladesh osv, så får man ofte sendt sine labels til den der producerer tøjet.

Ofte sender man så der ikke er stort overskud (for at undgå at nogen bare kører kopiproduktion om natten :) )

Folk som NILORN.dk A-tex leverer til de store modehuse i Danmark og står for al logistik og ofte for design. Mindre partier ved jeg mange køber ved Ikaset etiket 

Skal du selv sætte dem i færdigt tøj, bliver resultatet ikke re imponerende normalt

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)