Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital i form af sponsorat - Yder din virksomhed sponsorater?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere.
Mit navn er Nicolaj, og jeg er med i en gruppe af 4 der tilsammen udgør virksomheden Provectus.

For at gøre det kort, går projektet ud på at andre virksomheder kan finde repræsentanter for deres produkter i form af private med et stort netværk eller f.eks. bloggere, youtubere eller andet. Disse representanter og virksomhederne indgår herefter en aftale om hvormeget repræsentanten skal have for at dele et opslag med produktet et antal gange. Dog også noget som virksomhedens selv kan fastsætte.

Det altså en "helt ny" markedsføringsmetode som er langt mere effektiv end de traditionelle.

Vi står dog nu og mangler noget kapital, gerne i form af et sponsorat. Det drejer sig ikke om mere end 700 - 1000 kr som udelukkende skal gå til hosting, tema og SSL.

Ved at sponsorere os får virksomhederne:
- Abonnement på vores side 
- Deres logo på vores banner til mange forskellige iværksættermesser
- Logo på vores hjemmeside
- Firmanavnet nævnes til landsdækkende innovationskonkurrencer, samt PR ved at investerer i unge iværksættere

Mit spørgsmål er herefter:

- Er det muligt som virksomhed at få en sponsorer(det er et seriøst skoleprojekt) 
- Er det mest effektiv at skrive en mail eller ringe til virksomhederne?
- Hvilke nogle virksomheder skal vi man primært kontakte?
- Har du andre gode råd? 
- Kunne din virksomhed have interesse i at investerer i os?

Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Utrolig velformuleret og ikke mindst kort og præcis forklaring af jeres projekt.

Jeg håber det bedste for dig og virksomheden, og jeg er sikker på at I nok skal få jeres sponsorat.

Med venlig hilsen

Kristoffer Forum

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)