Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms + årsregnskabs software mac?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude. Ved godt andre debatindlæg indeholder samme tema, men jeg blev ikke klogere af at læse dem. Jeg skal have et program, hvor jeg kan indtaste ind- og udgående fakturaer, hvorefter programmet kan beregne mit momsregnskab samt årsregnskab – helst så færdigt, at jeg kan printe det direkte til SKAT. – Jeg har OS X – Jeg har enkeltmandsvirksomhed – Jeg skriver omkring 10 fakturaer om måneden – Jeg trækker cirka 50 fakturaer fra Det skal være et brugervenligt program. Hvis det findes vil jeg meget gerne have et webbaseret et af slagsen (men det gør det jo nok ikke, da programmet skal være bygget til dansk skattelovgivning). Jeg har læst lidt om SummaSumarum. Er det sådan et program jeg leder efter? For så kunne jeg jo installere Virtual Pc. Ps. Har ikke brug for lagerstyring og den slags. Bedste hilsner Esben
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget klamp at køre pc-programmer på en mac? Ja, det ved jeg intet om. Men udover pc-programmet SummaSummarum bliver web-baserede e-conomic da osse anbefalet. Se http://www.mitregnskab.dk/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)