Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé: Håndværkeroplukker

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er pæn og jeg kan sagtens se at marked for den.
Ikke noget stort marked du vil kunne leve af, men med den rigtige distribution kan godt blive et hit i nogle kredse.

Den ledte i øvrigt mine tanker hen på denne her:

">https://www.youtube.com/watch?v=uqYEadNM35U

:-)

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Synes den er flot og ville godt kunne købe en. Ikke for at have i arbejdsbukserne, men fordi den er flot og sikkert lige så nem at åbne en øl med så meget andet bredt af jern. OM den kan få markedsplads ved jeg ikke - den skal ikke være for dyr og ud i div isenkræmmere og webshops tror jeg - men tanken er fin

vh John H



Dejligt du kan se lidt potentiale John. Og nej, ikke til arbejdsbukserne - mere til sofabordet eller køkkenbordet.

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

haha nice Kaminski :D!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Dam:

Cookie - John Hannover:

Synes den er flot og ville godt kunne købe en. Ikke for at have i arbejdsbukserne, men fordi den er flot og sikkert lige så nem at åbne en øl med så meget andet bredt af jern. OM den kan få markedsplads ved jeg ikke - den skal ikke være for dyr og ud i div isenkræmmere og webshops tror jeg - men tanken er fin

vh John H

Dejligt du kan se lidt potentiale John. Og nej, ikke til arbejdsbukserne - mere til sofabordet eller køkkenbordet.

Jeg kan sagtens se den i enhver velassorteret værktøjskasse hos alle ordentlige håndværkere (og mig selv)

Den ville give anledning til spørgsmål om, hvad det dog er for en sag, og hvad den skal bruges til, hvor den stammer fra osv.

Go for it.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Aze:
Og på festivaler landet rundt, ville den da også være konge!

Hvilke festivaller har du været på, hvor man får øl i flasker..? Surprise

Dbh
Michael Haahr

Hehe,j a det er selvfølgelig rigtig nok. Det er nok primært dåser/krus i dag. Dog er Roskilde Festivsals camping-område stadig fyldt med flasker, til trods for at det ikke sælges derude, og at man "officielt" ikke må medbringe det.

Men så kan det være en kombineret flaske/dåse-åbner, så begge formater er understøttet:-

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Aze:

Jeg synes at idéen er fed, og jeg tror faktisk godt at selv håndværkere kunne finde på at bruge den, som fast oplukker!

Den er jo ligeså "uautoriseret" som en tommestok osv, men det sjove er jo rent faktisk at man bevidst anskaffer en "uautoriseret oplukker", hvilket er en historie i sig selv. 

Især som svendegave til den nyudklækkede tømrer, snedker, murer, etc. kunne den sagtens tænkes at blive et hit.

Og på festivaler landet rundt, ville den da også være konge!

Eneste jeg lige tænker, er at den ser meget stor ud, og muligvis skulle downsizes lidt, for at være lettere at have med i lommen!?

Mht pris, så skal du nok som start se, hvor hurtigt det kan gøres, for 3 timers arbejde pr oplukker, samt lidt materiale og værktøj, gør nok at prisen vil være liiiiige skræmmende nok for mange!

Ja tror heller ikke festivaller er den rigtige målgruppe, men ja den kunne sagtens være fin i svendegave, Dog er idéen faktisk mere at bringe tømrer -og eller murermåden at åbne øl/sodavand på ind i det almindelige hjem. 

Ift. størrelsen skal vi teste og afprøve forskellige modeller.. Jeg har et par personer der ikke kan finde ud af at åbne med en tommestok. Når de kan åbne med vores model, er vi ved at være i mål =)

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Jeg kan sagtens se den i enhver velassorteret værktøjskasse hos alle ordentlige håndværkere (og mig selv)

Den ville give anledning til spørgsmål om, hvad det dog er for en sag, og hvad den skal bruges til, hvor den stammer fra osv.

Go for it.



Godt at høre der også er et marked hos en håndværker, som idéen jo tager udgangspunkt i ! =)

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Her ny prototype:
Hvad kan I bedst se jer bruge. Den enkle eller denne mere udfordrende form?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Dam:
Her ny prototype:
Hvad kan I bedst se jer bruge. Den enkle eller denne mere udfordrende form?

Ingen af delene her sydpå da det hele er i dåser nu om dage.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, din oplukker er flot, men du hat givet et spørgsmål som alle undviger, hvad vil i betale?

Det er jo nemt nok at gøre dig glad for dit eget produkt, men hvorfor tager folk ikke stilling til hvor lang tid det tager dig at lave bare een. Hvis du skal bruge 3 timer på at producere den og du skal åbne en shop og arbejde for at sælge 2 per dag, plus husleje mv. Så skal du nok sikre dig en avance på 100% (eller en forhandler skal have 100%), så kommer du ud i at du vil have i nærheden af 1000-1500kr. per styk inkl. moms.

Hvor mange vil betale 1000 kr for en kæp der erstatter en oplukker, men fylder 3 gange så meget?

Jeg tror du skal bevise for dig selv at du kan komme ned på max 5 minutter i arbejdstid per enhed, så kommer du ned i nærheden af en salgspris som folk vil betale for en dyr oplukker. Personligt tror jeg prisen bør ligge i området 100-200kr inkl. gaveæske i en butik.

Undskyld mit indlæg nu måske virker som en lyseslukker, men jeg tror du skal forstå at du lige nu fremstiller et produkt uden at se på hvad du kan få for det. Jeg håber alligevel du ser der er andet i det end et smukt produkt selv om et smukt produkt er et godt udgangspunkt.

Mvh

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)