Hej Aminoer Lige et hurtigt spørgsmål jeg håber der er nogle der kan hjælpe med - Er der nogle der kender til et trykkeri eller lignende der kan trykke tapet? |
prøv alfast tape.. de er meget gode
Hej Aminoer Lige et hurtigt spørgsmål jeg håber der er nogle der kan hjælpe med - Er der nogle der kender til et trykkeri eller lignende der kan trykke tapet? |
prøv alfast tape.. de er meget gode |
Alfast Tapet...... Hmm, kan ikke rigtig finde dem på google eller noget andet sted. Har du evt. deres webadresse? |
Alfast laver tape og ikke tapet :-) |
"Dit personlige tapet Hvis du selv har et foto eller et grafisk kunstværk, som du gerne vil have printet som tapet, har du også mulighed for dette. Skriv til os med dine særlige ønsker." |
soelver.dk - freelance illustrator
Ja, kender dem godt... Men jeg vil helst undgå fordyrende mellemled, da tapetet skal videresælges. |
Hej Mikkel Her burde du kunne få tape med tryk til vidersalg.
Hilsen Ravn |
Der er også Tapetmageren.dk - kender ikke deres priser dog. De ser ud til at få det gennem Tres Tintas Men er ikke sikker på det er bedre end det andet. Held og lykke med at finde det til en god pris :-) |
soelver.dk - freelance illustrator
Tape med tryk kan du også få hos os - Men det er TAPET med tryk han spørger efter :-) |