Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændringer af sin tilværelse. Hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kender i det med at man føler at den ene dag bare er som den anden?
At der ikke sker noget anderledes?
At tingene ikke rigtig giver den store mening?

Det der med at man bare står op, går på arbejde, og den ene arbejdsdag er lige som den anden? Og når man så har fri, får man gjort de hjemmelige pligter som at handle ind lave mad Osv Osv.

Og når man så sidder der sidst på aftenen
og bare tænker. Hold nu kæft imorgen er jo bare om igen? Man føler ikke man udretter noget særligt eller laver det man faktisk gerne vil og her tænker jeg arbejdsmæssigt.

Jeg ved godt at det er bare at lave sin tilværelse om. Men det er bare lettere sagt end gjort.

Nu har jeg blandt andet prøvet at på at starte et projekt op 2 gange inden for restaurations branchen. Og har virkelig lagt alt min tid og energi i det og med stor glæde for at man følte at nu skete der sq noget. Men da det var mig der havde erfaring og ideerne og viden fra branchen, men ikke mig der havde pengene til det. Så havde jeg en partner / investorer med i det. Men første gang hoppede partneren fra. Og anden gang stoppede min partner med at svare mig og ærlig talt ikke virkede særlig seriøst omkring det til trods for at det var ham der kom til mig med projektet og ikke omvendt.

Og når man ville det så meget som jeg vil så bliver man sådan lidt arrig og irriteret over at det bare er tomme ord og ligegyldighed fra partnerens side af. Det skal lige siges at jeg udmærket godt ved hvor svært og hård en branche det er. Så negative kommentarer på det frabedes.

Jeg har sådan en stor passion for at arbejde hårdt og for bygge noget op. Og jeg vil så inderligt gerne skabe noget med de ideer og erfaringer jeg har. Men det er sq svært syns jeg. For har ikke selv råd til at sætte noget igang.

Jeg har dog gået og tænkt lidt på et andet projekt. Det handler om at jeg er god med mine hænder og til det håndværksmæssige. Og tænker på at lave møbler mm. Selv. Og her tænker jeg rustikke møbler, så som plankeborde, plankehylder, og meget mere.
Problemet her er. Vil jeg kunne leve af det og gøre det på Fuldtid? For sådan noget tager tid at lave. Og skulle jeg smide billeder op om det jeg kan lave, også bare lave det på bestillinger, og ikke lave det først og sælge efter? Jeg har jo også et arbejde for skal jo ha til husleje Osv. Syns den er lidt svær at dreje. Nogen der eventuelt har et forslag der?

For jeg tror bare at jeg skal droppe alt det med restaurations branchen da jeg ikke selv har råd og ingen vil åbenbart gå med ind i det med en seriøst tilgang til det.

Håber i vil læse det her med positive øjne og eventuelt komme med nogle ideer til hvad jeg kan gøre for at ændre min tilværelse.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)