Hejsa alle webshop ejere Trænger du til et nyt design til din webshop eller bare til at få ryddet op i shoppen (ny struktur, funktioner eller andet ) tilbyder jeg at lave en gratis proffesionel gennemgang af dit site. Jeg kigger på design, funtinaltitet og brugervenlighed. Når jeg har gennemgået din shop, vil du modtasge en skriftelig analyse hvor jeg kommer konstruktiv kritik og med forslag til evt ændringer, som jeg vil finde finde relavant for din shop. Samtidig vil jeg uarbejde et forslag til et nyt design til din shopside, hvor ændringer fra analysen er visualiseret. Du er velkommen til frit at lade dig inspirere af designforslaget, og bruge hvad du selv finder brugbart. Skulle du ønske at jeg www.maxr.dk skal stå for en evt. omlægning af din shop kan jeg tilbyde at lave nyt design og implementere ændringerne på dit nuværende site til en pris på kun 998 kr. Skulle du havefået interesse for ovenstående tilbud, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, så tar vi den derfra. Jeg har lidt travlt ind imellem så der kan være lidt ventetid, normalt ca 1 uge.
Med venlig Hilsen Max Rogild
|
Det var sku da noget af et tilbud..