Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis forslag til redesign til din webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle webshop ejere

Trænger du til et nyt design til din webshop eller bare til at få ryddet op i shoppen (ny struktur, funktioner eller andet ) tilbyder jeg at lave en gratis proffesionel gennemgang af dit site. Jeg kigger på design, funtinaltitet og brugervenlighed.

Når jeg har gennemgået din shop, vil du modtasge en skriftelig analyse hvor jeg kommer konstruktiv kritik og med forslag til evt ændringer, som jeg vil finde finde relavant for din shop.

Samtidig vil jeg uarbejde et forslag til et nyt design til din shopside, hvor ændringer fra analysen er visualiseret. Du er velkommen til frit at lade dig inspirere af designforslaget, og bruge hvad du selv finder brugbart.

Skulle du ønske at jeg www.maxr.dk skal stå for en evt. omlægning af din shop kan jeg tilbyde at lave nyt design og implementere ændringerne på dit nuværende site til en pris på kun 998 kr.

Skulle du havefået interesse for ovenstående tilbud, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, så tar vi den derfra. Jeg har lidt travlt ind imellem så der kan være lidt ventetid, normalt ca 1 uge.

Med venlig Hilsen

Max Rogild

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:50

Det var sku da noget af et tilbud.. Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:54

Med ialt 6 stavefejl i indlægget ovenfor, håber jeg da ikke, at gennemgangen også dækker det sproglige Geeked

Nå, spøg til side, hvad er din baggrund for at tilbyde ovenstående?

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:02
Never mind, fandt det på maxr.dk [:'(]
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 15:07

Ha ha ja det gik vist lidt hurtigt (stave fejl ups)...har heldigvis normalt en god korrekturlæser.

Med hensyn til min baggrund for tilbudet, så er det selvfølgelig fordi jeg håber at få lidt flere kunder i butikken, som jeg driver på deltidsbasis. Min erfaring er at ca. halvdelen af dem der får gratis oplæg også kæber noget. MEN SOM SAGT DET ER HELT UFORPLIGTIGENDE.

Mvh

Max  (det var vist uden stave- og slå fejl *sss*)

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 05:23

Tak til de mange der har kommet med forespørgsler både her og privat. Jeg beklager meget jeg ikke har fået svaret jeg alle men jeg har haft alvorligt computer-nedbrud i næsten en uge....men nu er jeg kørende igen...og uden at have mistet data *sss*.

Jeg regner med at kunne nå ud med svar til alle i den kommende uge....jeg har ikke glemt jer.

God weekend til alle.

Mvh

Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)