Hej.. Vi sidder med en ide, men det kræver en app (og måske senere en internetside for virksomhed, men det finder vi ud af senere.) Men vi vil gerne vide lidt om hvad der cirka er af udgifter(hvad koster det) ved eventuelt at få nogle til at lave applikationen for os, og hvad der er af senere følgeomkostninger ved at køre sådan en app? Sig endelig til hvis der skal viden til omkring ideen, så vil vi gerne fortælle mere om den.. |
Hej
Det er svært at svare på, hvad sådan en vil koste - det kommer an på tusindvis af ting og funktioner.
Men det skal ikke udelukkes, at der er løbende opdateringsomkostninger i en app - f.eks. skal den jo følge med ios osv.
Hvis jeg var dig, så ville jeg tage kontakt til en person eller et firma, der kan lave apps. Jeg tror, det er vigtigt, at du ikke bare får noget købt, men at du får en udvikler, der kan give dig løbende sparring med app-udviklingen.
Evt. kan du lære at lave appen selv? Det ved jeg, der er en ung gut her på amino, der har lært sig - og han er super dygtig, formoder jeg. Så det kan godt lade sig gøre. :-)
Held og lykke.