Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er amino kapital noget værd

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har overvejet at få en samarbejdspartner/investor til et af mine projekter, i den forbindelse har jeg også set at amino har "kapital" , hvor man mod betaling af 995 kr eks moms kan oprette en annonce og kontakte dem andre annoncører

Det er gratis at oprette annoncer for investorer og tænker at selv om det "kun" er 995 kr , så ville jeg gerne kunne se at der faktisk er lykkes nogen enten investor eller kapital søgende at få success med aminoi kapital, men kan ikke finde nogen omtale og på amino reklamere de med 1 milliard i investorkapital, men det skal vist tages med et vist gran salt ;-)

Så er der nogen der har erfaring med Amino kapital ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Erfaren udvikler:

Jeg har overvejet at få en samarbejdspartner/investor til et af mine projekter, i den forbindelse har jeg også set at amino har "kapital" , hvor man mod betaling af 995 kr eks moms kan oprette en annonce og kontakte dem andre annoncører

Hej. Hvis det, du søger investering til, blot er "en af dine projekter", så tror jeg, desværre, det bliver svært. Hvis jeg skulle investere i en virksomhed, så skulle ejeren fokusere 100% på dette og ikke have andre jern i ilden. I så fald ville jeg som investor have del i det hele. Men det er blot min mening.

Mht. opgørelsen af den ene milliard, så tror jeg, de måler det på det, som investorerne skriver, de har til rådighed. Det kan da ikke afvises - eftersom det er gratis - at et par fjollehoveder har oprettet sig som investor for sjov, men jeg tror sagtens, du kan rejse kapital derinde. Dog har jeg ikke selv nogen erfaring med det; eller kender nogle, der har. :-) 

Også dette kunne være interessant for dig: https://www.sdti.dk/registrering-af-projektide/investeringskrav/

Held og lykke med at finde en investor til dit superprojekt!!!! :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)