Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konspirationsteori: Automatiske p-skiver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Jeg har i et par dage gået og tænkt over denne underlige tanke her? :) Jeg ville høre om "det" måske kunne ske, eller om det er noget jeg har oppe i nøden?

- Sagen er dén at jeg efter 3-4-5 parkerings-bøder tænkte at nu må det være nok! Jeg installerer sgu et automatisk p-skive, og så er det slut med de irriterende bøder!

Problemet er så bare at jeg ca. 4 uger efter får en bøde mere? Jeg kigger på min nye p-skive, og rigtigt nok, så er den slukket for? Hmm, tænker jeg? Trykker på diverse knapper, og det starter op igen... Og har spillet fint siden...

Spørgsmålet er: Hvor svært mon det er bare at have en rimelig stærk magnet i lommen, som man fører henover foruden på en bil, som har sådan en automatisk p-skive, for på den måde at deaktivere den? :/

Er der andre der har oplevet dette? Eller er det bare mig "som skal tage sølvpapirshatten af igen"? :)

Vh,
Caspar

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:44

Breaking bad? (den stærke magnet)

Skulle ikke undre mig at visse p-vagter forsøger sig med lidt af hvert.

Omvendt kunne der vel laves en anordning, med et analogt urværk der trak viseren på p-skiven med rundt :)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:02
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 10:45

Hej Alle,

Tak for de gode/fine svar! :) Jeg tager sølvpapirshatten af igen... Men vil lige undersøge lidt nærmere, i den kommende tid...

Vh,
Caspar

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag ind på tankstationen og køb sådan en urskive du klistre i forruden. Derefter skal du bare sætte den når du forlader bilen. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)