Jeg har tidligere været til et "hvervemøde" omkring www.dubli.com hvor fokus kun var på at skaffe flere mennesker ind i "selskabet" og hvor meget du kunne tjene på at skaffe folk til dit netværk!
Efter min opfattelse kaldes den slags, for et pyramidespil, når man ikke har fokus på produktet (hvis man overhovedet har et) og kun har fokus på at rekruttere folk til sit netværk.
Dette ses også ved deres betalingsstørrelser:
Hvor derimod rekruttering af folk til netværket, kan gøre dig til en holden mand (hvis man kan stole på deres salgstale)
Jeg har oplevet et hvervemøde af den usle slags, hvor man vil kapre sine venner ind i netværket og derfor har jeg et meget dårligt forhold til dubli.com...
Mvh
Brian |
Dato: 2/28/2006 11:30:55 AM Forfatter: BriianJeg har tidligere været til et ''hvervemøde'' omkring www.dubli.com hvor fokus kun var på at skaffe flere mennesker ind i ''selskabet'' og hvor meget du kunne tjene på at skaffe folk til dit netværk!Efter min opfattelse kaldes den slags, for et pyramidespil, når man ikke har fokus på produktet (hvis man overhovedet har et) og kun har fokus på at rekruttere folk til sit netværk.Dette ses også ved deres betalingsstørrelser:Salg via dubli.com giver meget små penge...Hvor derimod rekruttering af folk til netværket, kan gøre dig til en holden mand (hvis man kan stole på deres salgstale)Jeg har oplevet et hvervemøde af den usle slags, hvor man vil kapre sine venner ind i netværket og derfor har jeg et meget dårligt forhold til dubli.com...MvhBrian
Du er åbenbart en af de personer der åbenbart ikke kan skelne MLM/NM fra pyramidespil. Indtil du har styr på dine fakta, kommer du til at diskutere alene.