Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingssystem

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tidligere været til et "hvervemøde" omkring www.dubli.com hvor fokus kun var på at skaffe flere mennesker ind i "selskabet" og hvor meget du kunne tjene på at skaffe folk til dit netværk!

Efter min opfattelse kaldes den slags, for et pyramidespil, når man ikke har fokus på produktet (hvis man overhovedet har et) og kun har fokus på at rekruttere folk til sit netværk.

Dette ses også ved deres betalingsstørrelser:
Salg via dubli.com giver meget små penge...
Hvor derimod rekruttering af folk til netværket, kan gøre dig til en holden mand (hvis man kan stole på deres salgstale)

Jeg har oplevet et hvervemøde af den usle slags, hvor man vil kapre sine venner ind i netværket og derfor har jeg et meget dårligt forhold til dubli.com...

Mvh
Brian
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:35
Dato: 2/28/2006 11:30:55 AM Forfatter: Briian
Jeg har tidligere været til et ''hvervemøde'' omkring www.dubli.com hvor fokus kun var på at skaffe flere mennesker ind i ''selskabet'' og hvor meget du kunne tjene på at skaffe folk til dit netværk!
Efter min opfattelse kaldes den slags, for et pyramidespil, når man ikke har fokus på produktet (hvis man overhovedet har et) og kun har fokus på at rekruttere folk til sit netværk.
Dette ses også ved deres betalingsstørrelser:
Salg via dubli.com giver meget små penge...
Hvor derimod rekruttering af folk til netværket, kan gøre dig til en holden mand (hvis man kan stole på deres salgstale)
Jeg har oplevet et hvervemøde af den usle slags, hvor man vil kapre sine venner ind i netværket og derfor har jeg et meget dårligt forhold til dubli.com...
Mvh
Brian

Du er åbenbart en af de personer der åbenbart ikke kan skelne MLM/NM fra pyramidespil. Indtil du har styr på dine fakta, kommer du til at diskutere alene.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:40
Dato: 2/28/2006 11:34:38 AM Forfatter: Dimitri [QUOTE]Dato: 2/28/2006 11:30:55 AM
Du er åbenbart en af de personer der åbenbart ikke kan skelne MLM/NM fra pyramidespil. Indtil du har styr på dine fakta, kommer du til at diskutere alene.

Jeg er faktisk meget åben omkring MLM...

Men hvis du ikke vil diskutere emnet, så får jeg ikke mulighed for at ændre min holdning til Dubli...
Du må kunne argumentere lidt for, hvorfor Dubli.com IKKE er pyramide.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:50
Dato: 2/28/2006 11:39:42 AM Forfatter: Briian
Dato: 2/28/2006 11:34:38 AM Forfatter: Dimitri [QUOTE]Dato: 2/28/2006 11:30:55 AM

Jeg er faktisk meget åben omkring MLM...
Men hvis du ikke vil diskutere emnet, så får jeg ikke mulighed for at ændre min holdning til Dubli...
Du må kunne argumentere lidt for, hvorfor Dubli.com IKKE er pyramide.

Hvorfor skulle du også ændre holdning til Dubli? Vil du da signe op under mig?
Når du nævner Dubli.com mener du Tradingvalues.net right? Dubli.com er en handelsportal. Tradingvalues.net er markedsføringsselskabet bag. Såå...

Desuden hører denne tråd til under MLM, ikke under et spm. om et betalingssystem.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:34
Det skal jeg fortælle dig. I SPAMfighter er 7% af vores transaktioner world wide Dankort uden Visa og Visa Dankort er 28%, så der er faktisk ret mange der kun har et Dankort.

Er der 7% af dine kunder uden for Danmark der bruger DANKORT? Eller er det bare mig der har misforstået noget?

I den forbindelse har jeg også et spørgsmål, hvis ens primære marked vil være USA, hvem er så bedst at benytte? Worldpay? Hvad er mest brugt i USA? Jeg så at PBS-International havde JBS kort med, er det brugt? (okay der var vist mere end et spørgsmpl *G*)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Dato: 2/28/2006 3:33:32 PM Forfatter: Helmer
Det skal jeg fortælle dig. I SPAMfighter er 7% af vores transaktioner world wide Dankort uden Visa og Visa Dankort er 28%, så der er faktisk ret mange der kun har et Dankort.
Er der 7% af dine kunder uden for Danmark der bruger DANKORT? Eller er det bare mig der har misforstået noget? I den forbindelse har jeg også et spørgsmål, hvis ens primære marked vil være USA, hvem er så bedst at benytte? Worldpay? Hvad er mest brugt i USA? Jeg så at PBS-International havde JBS kort med, er det brugt? (okay der var vist mere end et spørgsmpl *G*)

Vi har kunder i mange lande. Jeg kan blot se den generelle fordeling på typer af betalingsmåder på tværs af alle lande. Derfor skriver jeg at der er 7% af vores samlede kundemængde der betaler med Dankort.

Dbh Martin
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:14
Ah ok, tak, så var det mig der havde misforstået noget :)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:20

Hey Dimitri

Længe siden... har lige fundet dette slarafenland af vidne her i nat...

Jeg går og venter på at Acespace får deres betalingssytem klar til brug, hvis det da nogensinde kommer... hehehe... men anyways så bliver det et muligt alternativ... skulle jeg mene... nu må vi se... Pedro Dispenza er desværre ikke kendt for at overholde tidsplanerne...

Kan du ikke poste dit shoplink, ku være meget fedt at se hvad du går og sysler med for tiden...

Er det stadig billigtfiskegrej.dk eller har du lavet en ny?

Go Win
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:06
Dato: 3/16/2006 8:19:44 AM Forfatter: Sassi Jacob O. Schou

Hey Dimitri

Længe siden... har lige fundet dette slarafenland af vidne her i nat...
Jeg går og venter på at Acespace får deres betalingssytem klar til brug, hvis det da nogensinde kommer... hehehe... men anyways så bliver det et muligt alternativ... skulle jeg mene... nu må vi se... Pedro Dispenza er desværre ikke kendt for at overholde tidsplanerne...
Kan du ikke poste dit shoplink, ku være meget fedt at se hvad du går og sysler med for tiden...
Er det stadig billigtfiskegrej.dk eller har du lavet en ny?
Go Win

Hey Sassi min dreng

Velkommen til dette fantastiske forum.

Acespace... Efter en søgning på Google viser den et link til en russisk side. Kan du evt. poste et link til siden?
Mine shops er pt. offline, da de ikke er åbne for business endnu. Henrik overtager BF og kører det videre...

FOR GLOORY.........!

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:40
Dato: 3/16/2006 9:05:54 AM Forfatter: Dimitri
Acespace... Efter en søgning på Google viser den et link til en russisk side. Kan du evt. poste et link til siden?
Mine shops er pt. offline, da de ikke er åbne for business endnu. Henrik overtager BF og kører det videre...
FOR GLOORY.........!

Jeg ku godt poste et link, og det er gratis at signe op, men som jeg også skrev, så er jeg ikke aktiv med at anbefale Acespace, og bliver det heller ikke før Pedro Dispenza får fingeren ud og færdiggør de idéer han allerede har iværksat, som foreksempel acepay... du ka selvfølgelig lettere følge med i udviklingen når du er skrevet op, men det er som sagt ikke noget jeg endnu vil sige GO! til...

Han har sat en ny deadline for hvornår det kommer op at køre, men syntes seriøst at det ville være pinligt af mig at poste den, da det er hans 10-20. deadline... hehehe... så kort sagt ka du skrive dig op gratis og selv følge med eller vente på at du høre fra mig med nyheder om at han er gået live... mine forventninger er så at sige på NUL! hehehe...

Håber du kan bruge det til et eller andet

Mvh
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)