Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingssystem

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal bruge et online kortbetalingssystem til en kommende netshop. Netshoppen ligger hos http://www.dubli.com/.
Mine kunder vil være fordelt over hele Europa, dog med Hovedvægten på Nordeuropa samt England. Valget står mellem DIBS samt Worldpay.
Jeg har nogle spm. i den henseende:

• Vil det være en fordel at have et Engelsk betalingssystem (Worldpay) når en stor del af mine kunder kommer fra England? Jeg tænker her på loyalitet over eget land etc.. Ligesom .co.uk, .dk og .se domæner. Eller er det fuldstændig underordnet?
  • Hvis jeg vælger Worldpay, skal jeg så oveni have en løsning hos eks. DIBS for at få kortbetaling til Dankort?
  • Hvad koster Worldpay at anskaffe og have?
  • Mit største problem er, jeg vil give fri fragt på varekøb over eks. 500 kr.. Køber en kunde for under 500 kr. er der alm. fragt i henhold til Post DKs priser. Når jeg sender en pakke på eks. 3 kg. koster det X kr., sender jeg en pakke på 8 kg. vil det koste Y kr.. Altså et helt andet andet beløb. Jeg har brug for et kortbetalingssystem der automatisk kan trække fragten fra når vareprisen når over 500,- og beholder fragten indregnet når selve vareprisen er under 500 kr.. Kan DIBS og Worldpay det? Er der andre der har haft samme problemstilling?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:54
Hvis jeg vælger Worldpay, skal jeg så oveni have en løsning hos eks. DIBS for at få kortbetaling til Dankort?

Worldpay tilbyder ikke dankort (gjorde de i hvert fald ikke sidst jeg tjekkede), så ja det skal du nok desværre, eller en anden dansk udbyder end DIBS.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:19
Tak for delsvaret :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 00:07
Her vil jeg nok melde mig som fortaler for Worldpay..

Alle med VISA/Dankort kan jo også betale via Worldpay, og hvor mange har "kun" et Dankort, som altså ikke samtidig er VISA?

Worldpay klare det hele selv, du behøves ikke en løsning som DIBS.

Den gang jeg undersøgte det grundigt (og tilmeldte mig) der kunne man købe en startpakke som virksomhed, hvilket jeg mener løb op i omkring 2000kr for det første år.. men de er generelt billigere end de danske.. for det første da man ikke behøves "to" systemer (f.eks. DIBS og PBS) men de tager også mindre gebyrer end PBS på kortene (de udenlandske).

Ang. fragten, så er det vel noget der skal regnes ud på DIN side, .. betalingssystemet klare jo bare.. ja betalingen :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 01:13

Tak for svaret. Du har været til stor hjælp! *thumbs up*

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:35

Dato: 2/28/2006 12:06:31 AM Forfatter: Alle med VISA/Dankort kan jo også betale via Worldpay, og hvor mange har ''kun'' et Dankort, som altså ikke samtidig er VISA?

Det skal jeg fortælle dig. I SPAMfighter er 7% af vores transaktioner world wide Dankort uden Visa og Visa Dankort er 28%, så der er faktisk ret mange der kun har et Dankort.

Dbh Martin
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 07:45
Thorborg ->

Det må jeg alligevel sige, anede ikke så mange! [:0]
Havde da en idé om Dankort alene var ved at være udløbet.. ser nærmest ingen grund til at det eksisterer alene.. men der er jeg da så noget snæversynet kan jeg se

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:03
Har man en seriøs shop, så tag alle de kort og betalingsløsninger du kan komme til. Der skal ikke være en god grund til at lade en kunde smutte.

Dbh Martin
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:50
Dato: 2/26/2006 11:16:54 AM Forfatter:Dimitri
Jeg skal bruge et online kortbetalingssystem til en kommende netshop. Netshoppen ligger hos http://www.dubli.com/.

Hvorfor ikke lave din egen shop?
Dubli.com er efter min mening en lyssky mlm forretning... Din shop får ikke noget specielt seriøst præg, ved at være i kontakt med Dubli

/Brian
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:20
Dato: 2/28/2006 8:49:49 AM Forfatter: Briian
Dato: 2/26/2006 11:16:54 AM Forfatter:Dimitri
Jeg skal bruge et online kortbetalingssystem til en kommende netshop. Netshoppen ligger hos http://www.dubli.com/.

Hvorfor ikke lave din egen shop?
Dubli.com er efter min mening en lyssky mlm forretning... Din shop får ikke noget specielt seriøst præg, ved at være i kontakt med Dubli
/Brian

En lyssky mlm forretning? Jamen forklar mig venligst hvori det lyssky ligger...

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)