Jeg vil sige - folk kan have interesse for sådan et netværk af mange grunde: for bedre at kunne gennemføre et projekt, for at sælge ydelser til nogen som har projekter, for at arbejde gratis / samarbejde, for at diskutere. Der synes jeg det er nødvendigt, at man starter med at mødes fysisk for at finde ud af hvad man overhovedet vil, og hvad man skal bruge netværket til.
Jeg synes det er flot af Henrik Scheel at tage initiativ til et møde, men vi må jo også konstatere at der tilsyneladende ikke er den store interesse, hverken i Jylland eller på Sjælland. Så jeg vil sige: op af stolene venner, hvis vi skal have et netværk så er I nødt til at svare konkret på Henriks respektive min invitation. Selv regner jeg ikke med at være i Jylland den 20. februar, da det er vinterferie her.
Også tak til Martin Kragh for ideen, jeg vil lige sige at jeg forestillede mig ikke at vi skulle have et kontorlokale. Jeg regnede heller ikke med kontingent eller sekretariat eller sådan noget - men tænkte på noget meget mere uformelt. Når jeg skrev "Med hensyn til Øst - skal jeg finde et lokale i Roskilde, eller har I andre et godt sted ? Og foretrækker I dag, eftermiddag eller aften ?" så tænkte jeg bare på et mødelokale. Spørgsmålet står stadig åbent og svar er velkomne !