Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for energi-interesserede ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke en ide at få alle på en mail liste? syntes det er svært at komme vider på den her måde.

Mvh.

Michael Kjærgaard 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:58

Hej

Jeg kan ikke lige bidrage med ideer til energi-projekter, men blot komme med nogle forslag til, hvorledes I allerede kunne mødes lidt før I har kontorlokale tilrådighed.

Skype tilbyder jo at lave en teleconference. Det er yderst nemt, og hvis I har en skype-profil, så kan I hurtig opsætte et kort møde, hvor I lige kan høre hinanden an.

Blot til inspiration - og held og lykke med jeres foretagende.

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:03

Jeg vil sige - folk kan have interesse for sådan et netværk af mange grunde: for bedre at kunne gennemføre et projekt, for at sælge ydelser til nogen som har projekter, for at arbejde gratis / samarbejde, for at diskutere. Der synes jeg det er nødvendigt, at man starter med at mødes fysisk for at finde ud af hvad man overhovedet vil, og hvad man skal bruge netværket til.

Jeg synes det er flot af Henrik Scheel at tage initiativ til et møde, men vi må jo også konstatere at der tilsyneladende ikke er den store interesse, hverken i Jylland eller på Sjælland. Så jeg vil sige: op af stolene venner, hvis vi skal have et netværk så er I nødt til at svare konkret på Henriks respektive min invitation. Selv regner jeg ikke med at være i Jylland den 20. februar, da det er vinterferie her.

Også tak til Martin Kragh for ideen, jeg vil lige sige at jeg forestillede mig ikke at vi skulle have et kontorlokale. Jeg regnede heller ikke med kontingent eller sekretariat eller sådan noget - men tænkte på noget meget mere uformelt. Når jeg skrev "Med hensyn til Øst - skal jeg finde et lokale i Roskilde, eller har I andre et godt sted ? Og foretrækker I dag, eftermiddag eller aften ?" så tænkte jeg bare på et mødelokale. Spørgsmålet står stadig åbent og svar er velkomne !

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 11:05

Jeg er på øst holdet og syntes Roskilde lyder fint.

Tidspunkt skal være aften eller weekend.

Mvh.

Michael Kjærgaard 

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:04

Jeg er med på Roskilde og fortrækker normalt mandag til onsdag aften. I øjeblikket kan jeg også alle hverdage i dagtimerne men holder ferie i næste uge.

Jeg deltager for at bidrage med min tekniske viden inden for området. Jeg har ikke selv noget projekt der smager af energi i øjeblikket, men måske der er andre der kan have glæde af min viden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 10:14

Så vil jeg spørge Michael Kjærgaard og japping, hvad I siger til mandag den 3. marts kl. 19:30 i Roskilde ?

Jeg har valgt at lægge det nogle uger frem, for så kan det være der er nogle flere der kan nå at se det, og der er jo vinterferie i uge 7 og 8. Når vi har aftalt en dato, kan jeg skrive et indlæg i "Det sker".

Vi kan i hvert fald være 7-8 stykker her privat hos mig, håber det er i orden. Hvis der (mod forventning) skulle komme flere, skal jeg nok finde et lokale.

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 10:33

Hej

Det lyder fint.

Min næsten private mail:) solexperten@hotmail.com. Til brug for udveksling om svære problem stillinger, som hvem der tager kage med m.m

Mvh.

Michael Kjærgaard 

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:13

Super god idé. Jeg vil gerne tilmelde mig. Jeg er maskiningeniør, og kan måske bistå med beregninger/tegninger osv......

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:00

Jeg må desværre melde pas på 3. marts, idet jeg skal til messe i Herning.

Jeg syntes imidlertid at I skal afhold mødet, så I får sat gang i tingene i jeg ikke er stopklods.

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 17:27

Så holder vi i hvert fald møde i Øst - mandag den 3. marts kl. 19:30 i Roskilde.

Alle er velkomne - og mødet er gratis. Men da vi holder det privat hos mig, er tilmelding nødvendig - så send en mail på jn@vraagaarden.dk, så sender jeg dig adressen.

Jeg har også oprettet denne tråd i kategorien "Det sker": http://www.amino.dk/forums/p/29659/197180.aspx#197180

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)