Vi er ved at etablere et netværk for alle Aminoer som er interesserede i energi - f.eks. sol, vind, hvad som helst. Der bliver nok en Øst-afdeling (Sjælland), og en Vest-afdeling, og så håber jeg vi kan mødes alle sammen en gang eller to om året. Alle der har interesse for energi, er velkomne til møde mandag den 3. marts kl. 19:30 i Roskilde. Mødet er gratis, men tilmelding er nødvendig, da vi holder mødet privat hos mig - så send en mail på jn@vraagaarden.dk, så sender jeg dig adressen. Vi lægger op til et uformelt netværk - ikke kontingent eller kontor - men det handler om at kende hinanden, og måske opstår der samarbejde på kryds og tværs. Mht. møde i Vest (Jylland), så se denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/27971.aspx Det jeg forestiller mig, kan give dig lyst til at deltage i netværket kan være: du er ved at gennemføre et energiprojekt - du har nogle kompetencer du gerne vil sælge - du vil måske arbejde gratis eller samarbejde, i et eller andet omfang - eller du vil diskutere. Så jeg håber, det kan medføre, at folk der har nogle projekter, kan finde nogle at samarbejde med - og at folk, der ønsker at arbejde med energi, kan finde nogle projekter. Man står tit meget alene og hvor går man egentlig hen, når man skal bruge nogle andre kompetencer end sine egne ? Så send en mail hvis du vil være med, og skriv også gerne en kommentar i denne tråd. |
Der er stadig ledige pladser til netværksmødet på mandag !
Hvis du er interesseret i energi og ønsker at knytte kontakter, så er du meget velkommen. Mødet er gratis men tilmelding er nødvendig, på jn@vraagaarden.dk.