Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/medejer til webshop søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til at være med til at bygge videre på et velfungerende koncept som har en stabil og opadgående omsætning samt indtjening?
Så er det måske dig jeg søger.

 

Vi vil sammen drive shoppen, hvor du vil komme til at stå for leverandør-kontakt og kundekontakt. Fx videre sendelse af ordre mails til leverandør, kundekontakt via telefon og mail (gns. 1 opkald/mail om dagen). Herudover vil du indgå i strategiske beslutninger og videreudvikling af shoppen.

 

Hvem er du?

Du skal have gåpåmod, og lyst til at lære nye ting. Vi vil sammen udvikle konceptet og optimere salget og indtjeningen. Det er fedt hvis du er struktureret og kan arbejde i excel. Er du en lille smule handy-man er det en bonus. Shoppen sælger niche byggematerialer såsom komposit hegn, byggeplader til fx vådrum. Der er god kontakt og dialog med vores leverandører og grossister. Ved tekniske spørgsmål kan du henvise til leverandøren.

 

Konceptet og forventningerne

Der er et stort potentiale for shoppen, hvor vores grossister har flere varegruppe på lager som endnu ikke er listet i shoppen. Siden lanceringen er shoppen stødt vokset. Vi har ikke selv noget lager, så du vil ikke komme til at røre ved varerne, men du vil deltage i leverandør møder.

Ideelt forestiller jeg mig du er under uddannelse eller andet hvor du har en vis fleksibilitet. Dine faste daglige opgaver tager fra 10 min til 30 min. Herudover skal vi sammen bruge tid på at udvikle shoppen.  

Webshoppen blev startet tilbage i marts 2015. Den har derfor et stabilt flow af besøgende og transaktioner. Har du ikke kapital til at købe dig ind, kan vi lave en aftale, hvor du arbejder dig ind i foretaget. Jeg er åben for forskellige løsninger, så længe jeg fornemmer der er kemi og udviklingspotentiale mellem os.

Jeg står primært for teknikken, markedsføringen og økonomien og er bosat i Københavnsområdet. Ideelt, vil det være hvis vi kan mødes en gang om ugen.

Shoppen det drejer sig om er på byggeudvalg.dk.

Smid gerne en kommentar, eller send en besked via shoppen, hvis du tænker dette på kunne være noget for dig. 

Tilmeldt 20. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Fra  2UHOME Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

søger du stadig partner? Lyder ganske interressant, og vil bestemt mener jeg kunne bidrage med en masse. 

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Hvis du stadigvæk leder efter en ny partner, kunne jeg være interesseret. :-)

Send mig gerne en privat besked, eller en e-mail på mu.di.chr@gmail.com

Hav en god aften.

Venlige hilsner,

Ditte.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg tillader mig at skrive kort her, så kan du vende retur :-)
Søger du stadig?

Jeg arbejder selv til dagligt indenfor branchen, så kan jeg eventuelt tilbyde noget, så smid endelig en privatbesked, så kan vi se på det.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget jeg selv vil gå ind i, men det lyder rigtig spændende, så jeg vil gerne helt undtagelsesvis hjælpe dig uden beregning med at finde den rette. Skriv til mig på webcofounder@gmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)