Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP programmør ønskes til et projekt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ikke færdig udviklet projekt. som skal bygges op.

nogen vil hjælpe.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:31

Du er nok nødt til at komme med betydeligt mere information omkring hvad det er der skal laves, om det er et projekt på 10 linjers kode og 5 minutters arbejde, eller fast arbejde til 3 mand i 5 år.. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:38

Er det en betalt programmør du søger?

Fra holbæk
Tilmeldt 11. Jan 08
Skrevet kl. 00:38

Auktion site.

indholder 80 forskellige funktioner

Fra holbæk
Tilmeldt 11. Jan 08
Skrevet kl. 00:39

prisen aftales efter erfaring. og tiden

Men jeg søger en billig programmør til fritiden, han kan bygge det videre.

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:18

Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige om det har virket for dig, men hvis jeg personligt var freelancer(Hvilket jeg har været) og skulle lede efter jobs  online, så ville jeg nok ikke have kontaktet dig lige med det samme.

Jeg ville nok kigge efter hvilken teknologi der skulle arbejdes med, udover det at det er PHP. Du skriver at du søger en php programmør, men du skriver ikke om det der er lavet er lavet fra bunden, bygget på OSCommerce eller noget helt tredje. Du nævner ikke om jobbet inkluderer design af de websider/funktioner du vil have lavet.

Udover alt det tekniske som kunne få en interesseret programmør til at tænke, "Hey! Jeg har lidt erfaring med OSCommerce, det lyder fedt", så kunne det være utroligt rart at have et estimeret antal arbejdstimer. Eller hvornår du regner med skulle bruge funktionaliteten, hvis du ikke kan gennemskue hvor meget arbejde der ligger i det. Så er der selvføligelig også pengene, men det kan selvfølgelig være noget man arbejder sig frem til senere.

Da du her har mulighed for at sætte en "annonce" op helt gratis, uden at betale mere for længden af den, så er det da bare med at udnytte den og fortælle nok om dit projekt til at du kan skabe en god interesse for projektet.

Held og lykke med det!

Fra holbæk
Tilmeldt 11. Jan 08
Skrevet kl. 15:00

Jeg søger en programmør, En der vil brænde for at både lære og bygge en auktion site.

Jeg har selv designet det. ENkelt, og skal indholder 80 funktioner.

mere info. kontakt mig 26835738

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:06

Hej

Er der kodet en del af projektet i forvejen?

Eller når du skriver "ikke færdigt udviklet" mener du så at du har det andet på plads udover programmering og opsætning?

/Peder
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:22

Jeg kan godt hjælpe dig med et komplet auktions og community system med et ton af funktioner - Men hvis det drejer sig om at overtage en eller andens halvfærdige php kode og lave det færdigt tror jeg at jeg takker nej tak.

Send en mail på email@redweb.dk med uddybende beskrivelse af projektet så skal jeg nok give dig et prisoverslag på (eller takke nej til) opgaven.

Fra holbæk
Tilmeldt 11. Jan 08
Skrevet kl. 15:22

jah jeg har koderne.

fx. forum. opret.,annonce.ur.og alt muligt.

men mangler ca 70%

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)