Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste håndtering af løn til blot 2 ansatte i et ApS?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Hvis man i et ApS skal betale løn til to ansatte, hvad er så den billigste måde at gøre det på? Jeg har ikke noget imod at sætte mig ind i nogle regler, hvis det betyder, at jeg selv kan stå for det uden at betale for en dyr abonnementsløsning. Omvendt så hvis det kun koster en lille smule, vil jeg gerne betale mig fra det, men har intet overblik over løsningerne, da jeg hidtil kun har haft enmandsvirksomhed.

Hvad vil I anbefale?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:

Hej Amino'er!

Hvis man i et ApS skal betale løn til to ansatte, hvad er så den billigste måde at gøre det på? Jeg har ikke noget imod at sætte mig ind i nogle regler, hvis det betyder, at jeg selv kan stå for det uden at betale for en dyr abonnementsløsning. Omvendt så hvis det kun koster en lille smule, vil jeg gerne betale mig fra det, men har intet overblik over løsningerne, da jeg hidtil kun har haft enmandsvirksomhed.

Hvad vil I anbefale?

Billigst i form af gratis er skat.dk E.indkomst og letløn. Noget nemmere oversigt mæssigt og med automatisk betaling af løn og træk af skat osv er Danløn - www.danlon.dk  gratis tilmelding - 15 kr + moms per lønkørsel - og dyrere er Bluegarden - hvor du kan nøjes med at give dem info via email så kører de alt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar, John! Med 24 lønsedler om året à 15 kr. bliver det kun 360 kr., så det bliver nok Danløn. :)

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tag også et kig på proløn.
jeg bruger dem på 4 timelønsansatte.... jeg taster timerne og INTET andet.
Har jeg ringet til dem med spm. svarer de promte (ingen ventekø) og hjælpen er gratis. Virkeligt nemt. Jeg bruger maks et kvarter på at lave løn om måneden.

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Billigste lønhåndtering er helt klart Gratisal. Hvis du vil have fri mailsupport og automatisk overførsel til skat, medarbejderne og pension så koster det 5,90 kr per medarbejder, hvor danløn koster 15 kr.

Gratisal er også nemmere at bruge for almindelige mennesker. Der er en komme godt i gang guide, når du har oprettet dig.

Der er nem integration til Uniconta, Dinero, e-conomic og Billy.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hos Grafikr bruger vi Danløn.dk - det eneste besvær, vi havde, var at sætte det op korrekt. Men når det er sat op, så kører ALT automatisk. Vi giver 45 kr om måneden for brugen af det. Det er henholdvis 15 kr. pr. lønseddel. Derudover har vi integreret det med Dinero, så den selv laver posteringerne i Dinero under kassekladen, hvor jeg blot skal klikke "BEKRÆFT".

Alt er automatiseret der, og jeg er sgu glad for, at det kun er det sølle beløb, trods det besvær der kan følge med i det :-)

OBS: Vi er også tilmeldt overførselsservice hos NETS, så de klarer selv SKAT, ATP og AM-Bidrag :-)

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Aconta ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du ikke selv ønsker at sætte dig ind i alle de her lønregler, og bare gerne vil have nogle til at udarbejde din løn og sørger for den bliver betalt til den korrekte tid. Kan Accountor hjælpe dig, her koster det 200 kr. pr. lønseddel. Du kan kontakte mig på 41 95 38 14 for mere info

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  Bornerups Datacenter Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Betfray.com Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvad giver du for at være tilmeldt overførselsservice hos NETS? :)

mvh.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickolai Madsen:

Hej, 

Hvad giver du for at være tilmeldt overførselsservice hos NETS? :)

mvh.

via danløn ikke noget separat blot 20 kr per lønoverførsel til danløn - netsaftalen er gratis er oprettes sammen med gratis danløn tilmelding

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)