Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på topmoderne og professionel hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 1. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Føler du ikke at din hjemmeside er ligeså knivskarp og moderne som konkurrenternes, eller vil du bare gerne skille dig ud med et lækkert og simpelt design? Idag kan du få et tilbud på kun 2995,- som er et engangsbeløb på din drømme hjemmeside. Vi laver ikke blot en flot og brugervenlig platform som dine kunder kan have glæde af, men ligeledes skaber vi en del af dit brand.

I nutidens forretningsverden er en professionel og funktionsdygtig hjemmeside ikke bare et visitkort for din virksomhed, men ligeledes det signal i sender ud til jeres kunder omkring kvaliteten på jeres service og produkter. 

Hvis du kontaker mig hurtigt, er jeg villig til at give 1000 kr. rabat. Men vær hurtig på aftrækkeren, for det gælder kun de 10 næste kunder!

Tilbuddet omhandler mediumpakken som er mere end rigeligt til langt de fleste virksomheder. 

Mvh Michael Gesicki

Kontak: 24 24 83 21

Hjemmeside: http://virk-solutions.com

Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vil klart anbefale Virk Solutions!
Har brugt dem til min virksomhed, og er meget tilfreds.

Det er billigt og nemt, også har de en virkelig god service.

Har før købt en hjemmeside af et andet firma, men syntes ikke rigtig at det gav noget..

Hos Virk Solutions får jeg tilsendt resultater som bliver trukket ud fra min side hver 3 måned.

Mvh Søren Jakobsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)