Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager og kontor søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vi søger lager og kontor snarest muligst ,, er åben for alle slags  tilbud, hvorefter vi vil tage tilbudet til vurdering, i henhold til detaljerne omkring lejemålet,, skriv eller ring venligst 41292999

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Roger

Jeg har set dit indlæg i Amino og kan tilbyde nedenstående: Det er vigtigt for mig at finde det rette medlejermatch - så skriv lidt om din virksomhed.

Jeg har nogle lækre, lyse lokaler i Ballerup til leje, der hører egen parkeringsområde til ejendommen - 600 meter fra offentlig transport.

Lokalerne er i tip-top stand med lyse plankegulve og hvide vægge, der er fuldt udstyret køkken samt pæne dame/herre-toiletter.

Er du interesseret i halvdelen af lejemålet 115 kvm fordelt på showroom/storlokale + 2 kontorlokaler

115 kvm samt parkeringspladser er kvm-prisen 925 kr.ex moms inklusiv el, varme, bredbåndsforbindelse. = 8.864 ,58 kr. ex moms

Showroomet er ca. 60-70 kvm: kan evt. også bruges til kontorplads til 4-6 personer = 6.166,66 kr. ex moms

1 lille kontorlokale 12 kvm: 2000 kr. ex moms

Beløbet er inklusiv el, varme, bredbåndsforbindelse

mvh
rms1
p.s jeg har prøvet at skrive en e-mail til dig, men får den sendt retur skriv evt. til sillemis24@gmail.com
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)