Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner til brætspil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min familie og jeg har fundet på et brætspil, som jeg rigtigt godt kunne tænke mig at sætte i produktion.

Jeg har reglerne til spillet, men mangler

- design og tematisering

- produktion

- branchekendskab og branchenetværk

- finansiering

Min nuværende virksomhed er en (mildt sagt) helt anden branche, og jeg har ingen i mit private netværk, der har erfaring med dette. Derfor søger jeg én eller flere personer, der vil være med til at indgå i et partnerskab omkring spillet.

Skulle der være nogen her, der har lyst til at være med og høre mere, hører jeg meget gerne fra jer - eller hvis I kender til et bedre sted end her, at finde gode folk.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Jeg kan pege på folk jeg ved der ved ting:

Er du i København eller har mulighed for at komme dertil, så tag på Bastard Café (en brætspilscafé), bare spørg personalet - kontakt dem eventuelt på forhånd.

Hvis du er i Århus, så tag på brætspilscaféen der. Kender dem ikke personligt, men vi har fælles bekendte og der er også brætspilskyndige imellem. De skulle være i gang med at planlægge et større årligt brætspilsevent, men der er ikke noget officielt endnu.

Udvikling/feedback/tema: Tag med til Fastaval (ligger i påsken, hvert år). Også selvom du ikke kan nå at få dit brætspil på programmet, så er der masser af mennesker der elsker brætspil som er gode at snakke med, vil anbefale at kigge forbi torsdag eller fredag hvis du bare kommer forbi en enkelt dag. Du må gerne prikke til mig og så skal jeg nok introducere dig til folk. Among Nobles er en af de større succeser som startede som et Fastaval-brætspil.

Papskubber.dk til markedsføring når i kommer lidt længere.

Det skulle hjælpe dig på rette vej :)

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - dejlige forslag - det bliver Århus jeg skal have fat i så :) Men lur mig, om ikke vi så ses i Påsken?

Fra Odense, Fyn
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Vi har tit folk som dig som henvender sig med nye brætspil's ideer - og det er meget forskelligt hvordan folk griber an.

Nogle vil bare lave et par stykker til et par venner, mens andre er klar til at gå professionelt ind i projektet, og en hel serie spil klar.

Hvis der ligger et seriøst oplæg klar og evt en forretningsplan, så synes vi du skal tage kontakt til Martin eller Morten hos Gameinventors, de er rigtig gode at spare med og vil være et springbræt til at komme videre.

De bedste julehilsner
Jan Borup Coyle
Spillehulen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)