Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en lille møbel producent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle multimedie designer studerene der er i gang med et eksamen projekt, vi skal hjælpe en lille møbel producent og vi har derfor brug for noget data.
Vi har i første omgang lavet en meget lille undersøgelse.

Deltag her

Hvis nogle har nogle forslag Marstrup hjemmeside, re-design og markedsføring, video eller smarte funktioner, så må i godt komme med nogle kommentar eller forslag. På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bruno

Jeg sidder og kigger på deres hjemmeside lige nu, og jeg går ud fra i godt kan se at tiden er løbet lidt fra sitet..

Referencer

Ville jeg smide referencer op på forsiden. Få udtalelser fra mennesker med billeder af dem - det vil gøre siden mere troværdig..


Tekst ala den her - reference - hvad ønskede kunden, hvordan blev det løst, hvor langt tid tog og var kunden tilfreds...


I forbindelse med en familieudvidelse havde vi brug for mere skabsplads....Jeg ringede til .... og mandagen vi aftalte at... bla bla de kom forbi og fire timer efter stod skabet perfekt bla bla.....

Billeder

jeg savner at se mennesker på billederne, især på de billeder som inviterer til familie og børn..

Billederne skal være ensartede i samme dimensioner henover alle sider på sitet - taget af en professionel fotograf..

Kategorier / produkter

Jeg savner et samlet overblik over produkter eller produktkategorier - med priser, mål, materialer osv. Så længe det giver mening i forhold til mig som forbruger..

Produkt videoer på youtube.com

Video fra produktionen/produktlinjen med enkelte medarbejdere i fokus, fx. hvem er han og hvad er hans kompetencer, fra vi modtager din bestilling til dit produkt er færdigbygget...Har vi passet på dit produkt, fra den første tilskæring til den sidste skruer skrues på plads - med de mennesker som er involveret - fra bestillingen bliver modtaget på telefonen, e-mailen til den bliver båret ud i lastbilen på vej ud til mig.....

Vi passer på dine ting, vi har 150 års erfaring med at lave de bedste skydedøre til dig...

Erfaring er lige med kvalitet til lave priser.

Historie

Medarbejderprofiler med alle medarbejdere på sitet. Så allerede inden jeg bestiller min skydedør kender jeg allerede alle i firmaet. Har hørt dem tale og se dem lave produkterne.

Det giver en følelse af kvalitet og personlig service....og jeg faktisk næsten allerede kender dem...

Software til udregning af produktpris

En software/program til at udregne ca. pris på køb af produkter ville være en god ide!!!

God arbejdslyst!!

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

få et nyt bedre responsivt tema det burde være muligt i dit cms type valv Magento

lavest page score jeg har set en side den er 0 https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.marstrupdoors.dk%2F&tab=desktop det skader din rank meget

 mange mange seo fejl http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)