Er der nogle som kan hjælpe mig med et sted hvor jeg kan annoncere? Jeg skal have interesse fra firmaer som bruger/mangler kundeservice på engelsk - Vi kan gøre det til en meget interessant pris da vi er lokaliseret i Filippinerne.
Dit koncept lyder ikke dårligt. Hvis du (også) går efter danske virksomheder, kan Amino måske være et interessant sted at annoncere (bannerannoncer), samt generelt bare vise flaget med en god signatur samt deltagelse i debatter herinde.
Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at høre, om I kan tilbyde dansk og engelsk salgs-support (både pre sales questions og kundeklager) telefonisk og via live messenger - til en start i en mindre målestok, men med tiden større behov?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vi tilbyder alt telemarketing på dansk og engelsk - Lige for tiden sidder vi 5 danskere og beskæftiger os primært med outbound salg og mødebooking, viderehen har vi en kunde som vi udbyder indbound kunde-support ( på dansk) for, via ip telefoni. Til slut januar, kommer to Fillippinere til at sidde med kunde-support på engelsk - så vi er på vej.
Vi er til at snakke med uanset opgave, og og hvis i har overvejet noget engelsk og dansk salgs-support, er vi villige til at gå i dialog med jer - det er jo trosalt lidt billigere hernede fra
Men sving os mail når i kommer dertil - info@tigershare-telemarketing.com
Vores priser afhænger selvfølgelig af opgavens type og prisen kan selvfølgelig justeres når vi kommer dertil? Må jeg spørge dig om hvilke konkurenter der tilbyder de samme services til en langt billigere pris?
Men hvis du har en forespørgsel så sving os en mail - som jeg skrev vi er til at snakke med
Hej Kristian,
Spændende koncept du har gang i - det er uden tvivl interessant. Jeg har faktisk en veninde, der laver markedsundersøgelser. Til udenlandske kunder brugte hun faktisk et teleselskab med hjemmebase på Filippinerne.
Annoncering er altid svært. Det er hammernemt at bruge en bondegård på markedsføring, der har en mindre effekt - så brug dine penge med omhu! Overvej også annoncering hos google på søgeord! Men pas husk nu at købe ydelsen HOS google og ikke hos mange af de virksomheder, som desværre sælger ydelsen til overpris! Fordelen er at du kan styre udgiften ved at fastsætte et fast beløb pr. måned du vil bruge på annoncering på søgeord - det virker fraktisk rigtigt godt og kan skabe interessant trafik på jeres hjemmeside.
Held og lykke med projektet. Kan jo være jeg prøver dig af en dag.