Hej Brugere, Jeg er lokaliseret i Filippinerne, og ønsker at starte et lign. Danmark by night (www.dkbn.dk) site i filippinerne.
En KORT beskrivelse - jeg vil starte med at hyre et par fotografer og sende dem ud i byen. De skal selvfølgelig tage billeder og aflevere så mange visitkort som muligt, med formål for at få diverse brugere til at at signe sig op på sitet. Når en bruger har signet sig op, kan han frit chatte med andre brugere, og der vil blive mulighed for at læse en ugentlig event portal m.m. Der skal selvfølgelig være andre funktioner på sitet, men det vil komme løbende... Er der nogle der har gode erfaringer med dette, eller folk som har nogle gode inputs så må i meget gerne hjælpe mig. Filippinerne
består af over 7000 øgrupper og har en befolkning på over 80 mill
mennesker, i den filippimske kultur er det meget normalt at gå ud på
cafe/disco et par gange om ugen, så målgruppen er stor og meget
tilgængelig, da de elsker billeder og elsker at møde nye mennesker. Håber at få nogle fede ideer/inputs! Tusind tak Mvh Kristian Jørgensen www.tigershare-telemarketing.com |
Hej,
Det lyder som en super ide. Hvordan ligger det i den filippinske kultur med at vise sig frem på billeder? Her i Danmark, og i England kæmper de jo nærmest for at komme foran blitzen.. Er det også sådan i filippinerne?
Hvis du får bygget et godt party-community, og spredt adressen, er jeg sikker på det kan blive en stor succes. Især, hvis du ikke har konkurrencer på området.