Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp til ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ringtit.dk - IT Hjælp til private og mindre virksomheder.


Jeg ønsker enten hjælp eller rådgivning til søgemaskine optimering på Google

Er der en herinde der vil hjælpe mig gratis eller gøre det for et mindre beløb ?
Eller hvordan gør man ved helt nye hjemmesider?
Er det engangs opsætning eller løbende vedligehold ?

Min hjemmeside er hostet gennem one.com og bygget på en af deres standard skabeloner, min hjemmeside skal kun fungere som en slags digitalt visitkort, dvs den skal ikke kunne en hel masse med grafik og levende billeder men blot være kontakt flade og kort info til min virksomhed.

Jeg håber i vil komme med forslag til forbedringer og hjælp til SEO

På forhånd mange tak :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy Jeg kan godt hjælpe via et skype opkald. Her vil jeg komme med mine bud på, hvad jeg synes du skulle gøre som nystartet. :) Skype-id: nyqqi97

 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Jeg kan sagtes hjælpe dig med dit SEO du kan kontakt mig på info(A)jammerbugtmarketing.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan starte med at læse min SEO Guide på http://www.waimea.dk/seo - det er helt gratis. Det er ikke alting i denne guide du kan gøre på One.com, men tag fat i det du kan gøre noget ved.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak
Det vil jeg kigge på :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres råd

Jeg bliver bare lidt forvirret med mange af de SEO ting man kan de muligheder kan jeg nemlig ikke se eller finde da jeg kun bruger skabelon hjemmeside
Jeg valgte netop dette af nemhedens skyld og fordi jeg ikke vil bruge tid på at opdatere hjemmesiden dagligt men blot fungere som digitalt visitkort / kontakt side

Men det hjælper så ikke hvis Google ikke kan finde mig og derfor kan kunder heller ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne se i kilde koden du bruger  One.com Web Editor , der er også onclick wordpresse der er flere muligheder nemmere at seo optimere siden , vil jeg mene at der findes i wordpress  , for der blandt all on seo plug in og yoast seo plug in med mere 

det kan sagtens laves som en meget simple side wordpress og der oveni massevis plug in , der lettere gøre hele proccessen at søgeord optimere siden 

din side er meget ny så der er ikke links til undersider,  så process at vælge et andet cms system , det er nemmere nu end at gøre det senere hvor alle undersider er indekseret i det organiske resultater  

google vil mene nok skal finde din side når der kommer links til siden , så nuværende cms er ok selv om der er nogle minusser som jeg ser det cms system du bruger nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe med at forklare hvordan man svare i en tråd herinde?

Jeg synes alle mine svar bare kommer nederst på siden selvom jeg trykker på svar under jeres oplæg ?

Burde animo ikke vær lidt skarpe til at lave den funktion?
Jeg kan nemlig se nogen oplæg da er der svar under oplæg men Hvordan ?

Eller kopiere i bare oplægget i jeres svar ?

(Er ret ny herinde) sorry

Fra Gråsten
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen
Skrevet i dag kl. 14:35
jeg kunne se i kilde koden du bruger One.com Web Editor , der er også onclick wordpresse der er flere muligheder nemmere at seo optimere siden , vil jeg mene at der findes i wordpress , for der blandt all on seo plug in og yoast seo plug in med mere
------------------------------------------------

Jeg har fået anbefalet wordpress før
Men jeg vil helst undgå det program da jeg mener der er alt for stor sikkerhedsbrister og fare for hackere angreb
Jeg har tidligere administreret en side hvor vi ugentligt blev angrebet og fik lukket adgangen fra hostmaster pga misbrug
Så da skulle den åbnes bagfra i databasen og det kostede en masse timer til ingenting
Plus alle de plugin du nævner de er også en dør til hackere så ikke nok med hjemmesiden er udsat men så for hver gang du installere plugin så har hackere en ny bagdør åben
Plus der er rigtig mange useriøse plugin

I har måske ret i wordpress er bedre
Men det kan ikke være rigtigt man ikke kan bruge en ganske alm skabelon når man bare ønsker en hjemmeside som kontakt side og intet andet
Og jeg har prøvet one.com SEO værktøj MarketGoo men det var alt for overfladisk og useriøst så det blev afbestilt igen
De kom med forslag til ting jeg kunne gøre men ikke hvordan jeg skulle gøre det så det hjalp jo ikke meget.

Derfor beder jeg bare om hjælp og rådgivning og evt for mindre beløb hvis en af jer vil opsætte min side evt med AdWords / søgeord så den er optimeret til Google

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)