Det er ikke svært på dette grundlag. Min eneste kommentar til denne "dialog" er 1) at man må håbe at Webia ikke yder skriftlig rådgivning overfor sine kunder, eller på anden måde kommunikerer med dem skriftligt. Ronnik C's konklusion med hensyn til Scannet contra server er iøvrigt også hvad jeg selv er nået frem til. Mine overvejelser går nu i retning af at købe min egen server men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad I (MC Solutions og Active Web) kunne tilbyde mig indenfor virtuelle server-løsninger.
|
stein:Hej - jeg sidder og kigger rundt på nettet, og læser mange gode indlæg, men jeg er på udkig efter en af de bedste hosting løsninger på marked?
Kan godt være at jeg let kunne bruge et webhotel fra one.com eller cliche.dk eller hvad de nu hedder...
Men vil gerne lægge mig over disse...
Men nogle som kan komme med de bedste på markede... Prisen betyder ikke så meget, vil bare gerne have det bedste... hastighed, support betyder meget for mig.
Kan også godt være jeg skal kigge på en server-løsning, men er lidt usikker.
Men kom med gerne med links, forslag osv.
Skal bruges til internet butik, i forskellige lande... tyskland, norge, usa osv..Mvh.
Stein
Hej Stein,
Jeg kan tilbyde, professionelt hosting til næsten former for internet butikker. Jeg går højt på i hastigheden på siden, jeg syntes ikke man må vente mere end et sekunds tid, før siden skal være der - udover dette går jeg højt op i at tilbyde kanon support som svare hurtigt.
Support-afdelingen er åben mellem 06.00-22:00 i hverdagene, Og fra 10:00-16:00 i weekend- og helligdagene.
Jeg har internetbutiks reference, du eventuelt at kan tjekke www.papirbutikken.dk
Du er meget velkommen til at kontakte mig, på jh@webname.dk eller telefonisk på 42 80 80 60
Håber du finder den rigtige løsning, jeg syntes personligt denne tråd har taget lidt overhånd af diskutioner, i betragtning af spørgsmålets enkelhed. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvorfor man skal diskutere server og linje performance, i forhold til dette spørgsmål. (dette skal ikke tages personligt, det er blot en betraktning.)
Bliv gratis medlem